תוצאות הגרלת צאנס תתקבלנה לאחר ערבוב כדורים מבוססי קלפי נסיך, מלך, מלכה ואס. ההגרלה מתבצעת כל שעתיים כאמור שבע פעמים ביום בעוד ימי שישי תתבצע ההגרלה פעמיים ביום ואילו בשבת שלוש פעמים ביום.

בדומה למשחק קלפים כך גם תוצאות הגרלת צאנס שלכם, חפיסה של שלושים ושתיים קלפים שבונים את הזכייה שלכם על פי עלה, לב תלתן ויהלום.

תוצאות ההגרלה והסכום הגבוהה יקבעו על פי המכפלות כאמור, ככל שתשקיעו יותר כך יגדל הסיכוי שלכם להכפיל את הזכייה שלכם (כפולות של חמש, עשר, עשרים וחמש, חמישים, שבעי, מאה ומאתיים חמישים שקלים- אתם קובעים את עלות ההגרלה).

הגרלות צאנס – מה אומרת הסטטיסטיקה על הזכיות?

מבין כל הגרלות והמשחקים, סטטיסטיקת צאנס מבשרת על סבירות של ניחוש ארבעת הקלפים אחד לארבע. כמו כן, הסיכוי לזכייה והיחס הוא בין אחד לשניים. אם תבחרו צאנס 1 יהיה עליכם לנחש קלף אחד וכך גם לסמן את סכום הכסף שאותו תרצו להשקיע.

אילו סוגי הגרלות / קלפי משחק יש בצאנס?

ציינתם סכום מסוים? עכשיו הכפילו אותו בחמש והנה לכם זכייה. כרטיס משחק צאנס 2 מבקש מכם לנחש 2 מספרים רק שהפעם, סכום שהשקעתם יוכפל פי שלושים.

בקלף משחק צ'אנס שלוש, יידרש מכם לנחש שלושה מספרים מתוך הסדרות וגם כאן הסכום בו תנקבו יוכפל אבל הפעם בשלוש מאוד! ניחשתם רק 2 קלפים? זה יזכה אתכם בהשקעתכם הכפולה ביחס שבע לעשר ואילו ניחוש אחד יזכה אתכם בכפולות של שלוש על עשר.

צאנס ארבע ידרוש מכם לנחש ארבעה מספרים וכאן, אם תזכו בכל הקופה, תוכלו להכפיל את סכום ההשקעה שלכם באלפיים! ניחשתם רק שלוש ? היחס ירד לשמונה עשר, שתי ניחושים? היחס ירד לחמש על עשר ואם ניחשתם רק קלף אחד, גם שם, יילקח סכום ההשקעה שלכם ויוכפל בחמש על עשר.

כמובן, שיש גם את הרב צאנס ועוד כמה וכמה אפשרויות ולכן, לצד הבחירה חשוב גם לקרוא ולעבור על סטטיסטיקות שיאפשרו לכם בסופו של דבר להצטרף להמוני אנשים שכבר זכו את זה!

Lottolive

Leave a Reply