אחת מהדרכים הטובות ביותר להעביר את המסר המושלם ביותר זה פרסום על אוטובוסים, פרסום מושלם שמתאים לא רק לעסקים גדולים אלא גם לעסקים קטנים כאחד. מאיפה מתחילים ומה בוחרים? כדי לקדם את המסר השיווקי הבא אפשר בהחלט לדבר על חשיפה מדהימה שהיא למעשה פרסום מושלם על אוטובוסים.

אז אם גם אתם רוצים לומר את המילה האחרונה בתחום הפרסום, להבין את העלויות, איך לפרסם וכמה לפרסם, הנה כל מה שחשוב לדעת.

כמה עולה פרסום על גבי אוטובוס?

יש מגוון של עלויות לגבי אוטובוסים והפרסום על גביהם, לכן, כאשר בוחרים משהו, חשוב לבדוק ראשית את התקציב שעומד לרשותכם, המחירים יכולים להתחיל ממאתיים שקלים וקצת יותר ועד אלפי שקלים, השאלה היא איזו חשיפה אתם צריכים ורוצים.

כאמור, המחיר ייקבע לפי גודל החשיפה, ככל שהיא תהיה גדולה יותר כך גם המחיר יהיה בהתאם.

עם זאת ,חשוב לזכור כי יש מקרים שבהם המחיר ישתנה גם בעקבות העיצוב הגרפי, ההדבקה, ההפקה של המסר ועוד. אלו למעשה דברים שבהחלט יכולים להשפיע על המחיר בצורה משמעותית ביותר.

איך מקבלים הצעת מחיר לגבי פרסום על אוטובוסים?

לפני הכול חשוב לדעת מה באמת צריכים, אחר כך יגיע שלב הצעת המחיר מיועץ שמתעסק בפרסום ויכול בהחלט לספק הצעת מחיר הגונה ביותר ולא רק לטווח הקצר אלא פרסום ארוך טווח שבסופו של דבר יניב לכם את התוצאות המבוקשות.

בגדול, לפני שאתם משלמים עבור הפרסום וודאו כי הפרסום אכן מאפשר לכם חשיפה גבוהה במיוחד והוא אכן יגיע בדיוק לסוגי הקהלים שאליהם אתם רוצים לפנות בפועל.

למה לפרסם על אוטובוס? כל היתרונות

יש כמה וכמה יתרונות בפרסום על גבי אוטובוסים, בגדול מדברים על חשיפה גדולה והגעה לכמה שיותר קהלי היעד המתאימים בהיבט הגיאוגרפי של העניין.

כמו כן, שלא כמו פרסום רגיל, כאשר מפרסמים על אוטובוסים אפשר להיתקל בסוג של קהל שלא יכול להרפות ולהסיט את המבט בטח לא כשיש פקק בכביש או אפילו יש קהל כזה או אחר שממתין בנקודה מסוימת ועיניו לא זזות מהפרסום הבולט והחזק.

Leave a Reply