למרות שהקיץ הוא התקופה הפופולרית ביותר בשנה לחתונות, הסתיו מתחיל לגזול את אור הזרקורים. יש משהו רומנטי בלילות כהים יותר, עלים נופלים וצבעי סתיו. אם אתם זקוקים להשראה סתוית, אנו כאן בשבילכם!

ערכות צבעים

וותרו על גווני הוורוד, האפרסק והכחול החיוור עבור גוונים חמים כמו חציל, אדום, ירוק כהה וזהב. להלן כמה דרכים בהן תוכלו לשלב צבעים אלה בנושא שלכם.

  1. חציל ואדום

 

הוספת נגיעות פרחוניות פשוטות לחופה, העוגה והפרחים שלכם היא דרך נהדרת ליצור התפרצות יפה של צבעים. אנו מעריצים את שמלות השושבינות האלה בצבע שזיף, שמראות נוכחות, אך עדיין נראות קלאסיות.

  1. ירוק עמוק

יש משהו כל כך מלכותי בירוק וזהב, במיוחד אם אתם עורכים חתונה בחוץ.

  1. כתום חלודה

 

שילוב צבעים זה הוא עדין, מסוגנן וקלאסי. גווני חלודה ושיזוף מושלמים לחתונה באוקטובר, המתאימים למתחם חתונות הנמצא בחיק הטבע.

כמובן, אין כללים שיאמרו שחייב צבעי סתיו, אבל גוונים של חרדל, אדום וירוק נראים מדהימים.

נגיעות נוספות

להלן כמה נגיעות דקורטיביות קטנות שיעזרו לכם לקשור את הנושא שלכם יחד.

  1. אוכל

עוגיות קינמון, סלטים ובירה הם רעיונות נהדרים עבור חתונה קרובה לחורף. אם אתם מרגישים יצירתיים, הכינו כמה עוגיות תוצרת בית עבור חתונה מתוקה.

  1. זיקוקים

ככל שמתקרבים יותר לנובמבר, כך מתקרבים יותר לעונת הזיקוקים! התחילו את המסיבה עם מופע זיקוקים. ראינו תמונות רומנטיות יפות מהזוגות המאושרים כשהם צופים בתצוגות זיקוקים.

 

  1. הביאו את החוץ פנימה

הסתיו פשוט קורא לעלים, זרדים ועצים! צרו יער יפהפה עם עלים צבעוניים המפוזרים סביב שולחנות, עצים קטנים עם אורות ועוגה שמעליה משהו קשור ליער.

  1. צמחייה בסתיו

הנכיחו את הצמחייה של הסתיו שלך עם גווני יער ועלים. אפשרויות פופולריות כוללות דליות, אנתוריומים, סחלבים, ורדי לילך ותערובת של פרחי בר.

 

אנו מקווים שהבלוג הזה עזר לעורר בכם חשק לחתונה בסתיו, ולהרגיש בטוחים עם שילוב הצבע שבחרתם!

כשאתם מזמינים חתונה קטנה בפיטנגו אירועים, צוות ההפקה המנוסה שלנו עומד לרשותכם כדי לעזור לכם ליצור את הנושא המושלם עבור הערב שלכם. לרשותנו רשימת ספקים נפלאה שתעזור לכם בקישוט, פרחים, עוגות ועוד.

Leave a Reply