כשחושבים על כך, אין אדם שלא הצטרך להיוועץ עם עורך דין לפחות פעם אחת בחייו, אבל כשמדברים על התערבות עו"ד נוטריון בחיפה, הדברים שונים בתכלית השוני. מתי צריכים עורך דין שהוא גם נוטריון? אם אתם גרים בחיפה, כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא שיסביר את ההבדלים ואת הצורך בשירותיו של נוטריון.

מתי צריך התערבות של נוטריון?

אז מתי יידרש מכם עו"ד נוטריון בחיפה ? בשלב בו צריכים חתימות נוטריון על גבי מסמכים חשובים כדי לקבל את הוודאות המוחלטת, אין מנוס, רק אדם אחד יכול לחזק את זהות האדם בחתימות על המסמכים וזהו למעשה עורך דין שיכול להניח על ראשו את הכובע המתאים, כובע הנוטריון שרק הוא מוסמך לבצע את השינויים ולאמת את הדברים.

האימות של הנוטריון יאשר כל מה שנדרש לרבות הסכם ממון, צוואה, זיהוי כזה או אחר ובסופו של דבר אימות מלא מול אנשים פרטיים, מסחריים וגופים ציבוריים.

איזה תוקף יכולה חתימה של נוטריון לספק?

כאמור, כאשר בוחרים עו"ד נוטריון בחיפה, באמצעות חתימתו ניתן להעניק תוקף משפטי לכל דבר ובפרט נושאים הרי גורל הקשורים לא רק ברכוש או ממון. כמו כן, במעמד הזה, נוטריון יוודא כי כל חתימה או אימות נתונים יעשה מרצון ובמקרים מסוימים אך ורק באמצעות צלילות הדעת.

לצורך העניין, חתימה על מסמך יכולה להיות קשורה בהלוואות לרבות משכנתא מטעמו של גוף בנקאי או חוץ בנקאי. גם תרגומים בשפות זרות יידרשו התערבות של נוטריון ורק הוא יוכל לאמת את המידע והחתימה המבוקשת שנוצרה בצורה חוקית ואך ורק בהסכמתו וצלילותו של האדם עצמו.

למה יש צורך בחתימה של נוטריון?

החתימה של הנוטריון מטרתה לספק מעמד משפטי שאף אדם לא יכול לעורר ספק עליו, כאמור, זה תפקידו של הנוטריון שבאמצעות יפויי הכוח יבצע את הדברים בצורה הטובה ביותר וכך יספק לכל מסמך את המשמעות הראויה ביותר ואחת כזו שנעשתה אך ורק מטעמו של אדם שרשאי לבצע את החתימה וניתנה לו הסמכות מכוח משרד המשפטים.

 

Leave a Reply