בתהליך של ניקיון לאחר שיפוץ יש כמה הבדלים משמעותיים מניקוי כללי או מכל סוג אחר של ניקוי. ניקוי לאחר שיפוץ יכול להיות תהליך ארוך ומלא בעבודה, ולא קל לבצע אותו באופן איכותי. לא משנה כמה מסודר מישהו ביצע את עבודות הבנייה, החדר עדיין צובר פסולת בנייה, עקבות וכתמים של צבע ואבק. הליכלוך יכול לבטל את עצם תחושת השיפוץ מכיוון שמראה הבית תלוי באיכות הניקיון.

על מנת להימנע מהפיכה של הניקוי לאחר השיפוץ לתהליך ארוך והמעיק, שמוריד את מצב הרוח הטוב, יש לפנות למשימה זו בשלבים ולבצע אותה באסטרטגיה מתוכננת היטב. זה יפשט את המשימה אפילו יותר אם תזמינו מומחים מחברת ניקיון. מכיוון ששיפוץ הוא אירוע שקורה לעיתים רחוקות, מה שאומר שכדאי לחסוך זמן ומאמץ על ידי תשלום למומחים המחזיקים ברשותם את כל הציוד הנדרש לניקוי בניינים לאחר שיפוץ.

על מנת להשלים נכון את תהליך שיפוץ הבית או הדירות ולהיות עדים לתוצאות הנראות לעין לאחר עבודות השיפוץ, יש לבצע את הניקוי בשלבים הבאים:

  • הסרת הפסולת המסיבית ביותר;
  • הסרת פסולת קטנה;
  • ניקוי הלכלוך הבולט ביותר, ניגוב חפצים מאבק;
  • הסרת שאריות וכתמים של סיד;
  • שטיפת הרצפה;
  • ניקוי הרהיטים ופריטים אחרים.

 

זהו רצף הפעולות היעיל והטוב ביותר לניקוי לאחר שיפוץ.

בעת השלכת פסולת גדולה, יש לזכור כי לא ניתן לזרוק חפצים כאלה לפחי זבל סטנדרטיים. לכן, לאחר ששמתם את כל האשפה בארגזים או שקיות מיוחדות, יש צורך לפתור את נושא ההובלה שלהם למרכז המיחזור.

לאיזה ציוד אתם זקוקים לניקוי הדירה לאחר השיפוץ?

ניקיון מקצועי לאחר עבודות שיפוץ מתבצע תוך שימוש במגוון ציוד ניקוי. מדובר בשואבי אבק עם חרירים שונים וציוד מיוחד לניקוי חומרי בנייה. שואבי אבק ביתיים ומקצועיים לניקוי רטוב ויבש הם הכרחיים לניקיון ביתי לאחר השיפוץ. ישנם שואבי אבק שנוחים לשימוש בדירות קטנות, בעוד שאחרים, חזקים יותר, יכולים לנקות חדרים גדולים תוך זמן קצר.

ניתן להסיר פסולת עדינה בעזרת מטאטא רגיל, ואז יש צורך לעבור בין כל הפינות בזהירות עם שואב אבק. חומרי ניקוי מיוחדים שיכולים להוריד כתמי צבע או סיד. ניקוי רטוב הוא השלב הסופי אך ההכרחי ביותר בסוג זה של ניקוי.

 

בעלי דירות רבים מנסים לסדר הכל בעצמם. עם זאת, כידוע לכולנו, תהליך הניקוי לאחר השיפוץ בניו יורק דורש מאמץ וסבלנות רבה, לא פחות מהשיפוץ עצמו. חברות ניקיון רבות מציעות שירותים כאלה, ובטוח לומר שהפקדת עבודות ניקיון בידי אנשי מקצוע היא הפיתרון הפשוט והיעיל ביותר.

 

Leave a Reply