חתונות אינן שלמות בלי זיקוקים, כולנו אוהבים לנצנץ ולהאיר ביום הגדול שלנו. חתונות, ממש כמו כל אירוע או חגיגה מרכזיים אחרים, זקוקות לגורם וואו מסוים עבור אורחי החתונה שלכם וישאיר אותם פעורי פה. זיקוקים לחתונה הם הדרך המושלמת להעניק קסם לחתונה, והם פשוט מרשימים. הם דרך נהדרת להתחיל את חיי הנישואים ולסיים את יום החתונה שלכם, במפץ גדול!

 

השאלה שלעיתים עולה בבחירת זיקוקי הנישואין שלך היא איזה סוג לקנות? צבעי יום החתונה שלך? זיקוקים למוזיקה? מגבלות רעש נמוכות? אתה יכול להחזיק זיקוקים במקום בוא אתה מתחתן? איזה סוג של זיקוקים? הרשימה היא אינסופית, וכאן נכנסת זיקוקי ירדן. יש לנו ניסיון של שנים, ידע ומומחיות ביצירת אותה תצוגת זיקוקים לחתונה ייחודית, אינטנסיבית ומרהיבה. לא משנה מה יהיה תקציב החתונה שלך, אנו יכולים להתאים לדרישותיך. אנו מספקים חבילות זיקוקים לחתונות בהתאמה אישית ליום המיוחד שלך. יתכן שאתה שואל איזה סוג של זיקוקים לחתונה אתה זקוק? התשובה היא, זיקוקים בהצתה בודדת! זיקוקים בהצתה בודדת הם הסוג הטוב ביותר לרכישה ליום החתונה שלכם. התבונן במבחר זיקוקי הצתה יחידים:

זיקוקים בהצתה בודדת

 

לזיקוקים עם הצתה יחידה יש מספר שמות. אלה כוללים תאורה בודדת, נתיך יחיד, ותצוגה בקופסה. כל ארבעת השמות מצביעים על אותו סוג של זיקוקי דינור.

 

ההיבט הבסיסי ביותר בכל הנוגע לזיקוקים עם הצתה בודדת הוא העובדה שהם רק דורשים הדלקת נתיך אחד במקום מספר נתיכים. בגלל גודלם הקטן יחסית, והעובדה שהם לא מכילים הרבה חומר, הם מתפוצצים מהר יותר בניגוד למקביליהם הגדולים יותר. לכן לא מומלץ להציג מופע זיקוקים לחתונה ארוך מהם. במקום זאת, זיקוקי הצתה יחידים בדרך כלל נמשכים רק כמה דקות או יותר מכך. עם זאת, מכיוון שהם מתפוצצים בעיקר בקבוצות, זה גורם לאנשים לחשוב שמוצגת תצוגת זיקוקים קבועה וארוכה.

 

תצוגה של זיקוקים בהצתה בודדת

 

הדרך הטובה ביותר להשתמש בזיקוקים להצתה בודדת היא כוריאוגרפיה של הצתה שלהם. הצתה כוריאוגרפית היא הדרך הטובה ביותר להשתמש בזיקוקים להצתה בודדת. ירי של מטח ראשוני בכדי לאסוף תשומת לב, ואז לעקוב אחר הירי שמביא איתו מבול של צבעים ואפקטים שונים המחזיק את תשומת הלב ומסנוור את הצופים. המטחים נעשים מהירים יותר ואינטנסיביים עד שלבסוף הם מצטברים לשיא ענק שמציע מספר אפקטים וצבעים ברצף מהיר.

 

אחת הדרכים להצית זיקוקים עם הצתה יחידה היא לסובב אותם אנכית. זה נעשה אם הזיקוקים הם דקים למדי במקום עבים. שיטה נוספת לירות אותם היא בצורה שנראית כמו מאוורר. זה עוזר להפיץ אותם בכל רחבי השמיים. בחירת סוג הזיקוקים והשילוב היא המפתח. חמש זיקוקים להצתה בודדת מאפשרים לך מופע של כ10 דקות, ובאותן 10 דקות אתה צריך לספק את המחזה הטוב ביותר שאפשר. היעדר העיכובים בהצתה כוריאוגרפית הוא למעשה מטח ללא הפסקה שמאפשר מחזה מדהים לכל הצופים.

Leave a Reply