אז החלטתם לעשות את זה, סוף סוף אתם הולכים לשפץ את המטבח בו אתם בוהים במשך שנים ורוצים לשנות. אתם יודעים מה אתם רוצים: מכשירים חדשים, ארונות, רצפות. אבל איך משדרגים את משטחי השיש שלכם? איך בוחרים את החומר הנכון ואיך מוודאים שזה שווה את הכסף שלכם במהלך תהליך השיפוץ?

כשאתם קונים משטח שיש חדש, אתם עלולים להתפתות לבחור בדבר היפה הראשון שאתם רואים.

זה מפתה. משטחי שולחן יכולים להיות מלוטשים ומסוגננים; הם יכולים להקרין יוקרה לאורחים שלכם. אבל זה לא אומר שכל המשטחים שנראים אסתטיים נוצרים באופן שווה. המשטח צריך להיות פונקציונלי. הוא צריך לעמוד בשימוש ולהיות מסוגל להתמודד עם כמה תקלות בלתי צפויות.

יש לנו כמה קטגוריות בהם תוכלו להיעזר במחקר ובקנית משטחי שיש חדשים במהלך תהליך השיפוץ שלכם.

התאמה

לפני כל דבר אחר, מדדו את האזור ודעו מה מגבלות הגודל שלכם. סגנונות וחומרים שונים של השיש יחתכו ויותאמו בצורה אחרת. עליכם לדעת עם מה אתם עובדים והמקצוענים שאתם שוכרים צריכים לדעת גם מה יהיו האילוצים הפיזיים שלהם. עליכם גם לוודא כי השיש שתבחרו ישתלב עם התשתית הקבועה הקיימת במטבח.

חומרים

הדבר הראשון שאתם צפויים לקפוץ עליו הוא גרניט. הוא מגיע כמעט בכל גוון וסגנון צבע, הוא יציב, הוא יפה. אבל הוא גם דורש תחזוקה בצורה של איטום. ישנן אפשרויות נוספות כמו שיש, חרסינה וקוורץ אשר עשויים לא לדרוש איטום, תלוי בבחירתכם. כל חומר עם היתרונות והחסרונות שלו. הכל תלוי במה שאתם מחפשים בחומר שלכם.

חיתוך הפינות

עיצוב צורת השיש הוא המחצית השנייה של הקרב. יש שם הרבה סגנונות קצה טרנדיים: רדיוס, פוע, עגול. הזמינות שיהיה לכם בחיתוכי הקצה שלכם והצורה הכללית הולכת להיות תלויה הן במרחב שלכם והן בחומר שתבחרו בסופו של דבר עבור השיש שלכם.

שאלות קשורות

האם אוכל לערבב חומרים?

כן! אנשים רבים החלו לערבב את החומרים בהם הם משתמשים במטבחים שלהם. חומר אחד עשוי להיות יותר הגיוני עבור האי שלך, אבל לא לדלפק ליד הכיור שלך. המפתח הוא לגרום למעצב שיהיה מוכן לעבוד עם חומרים מרובים ועם מי שיודע מה הדרך הטובה ביותר לשמור על אחידות עיצובית.

מה החומר הכי קל לטיפול?

כל משטחי השיש דורשים עבודה מסוימת, אך חלקם יהיו פחות כאב ראש מאשר אחרים. גרניט קל אך זקוק לאיטום בעוד קוורץ לא צריך לאטום אך הוא עשוי להישחק או להיסדק. שיש זקוק לאיטום תכוף והוא מעט פגיע לשריטות אך די נעים לעין.

דע את האפשרויות שלך ובצע את המחקר שלך. יש הרבה עבודה בבנייה מחדש של המטבח שלכם והפיכת המשטחים שלכם למה שאתם רוצים שיהיו!

בקסם המים, אנו נעזור להפוך את תהליך בחירת המשטחים והצבעים למהנה ומרתק. המבחר העצום שלנו של משטחי שיש למטבח מבטיח שתמצאו את  פתרון השיש המושלם. אנו מתמחים בגרניט, שיש, קוורץ וחרסינה ונעזור לכם עם פרויקט השיפוץ שלכם בכל שלב. התקשרו אלינו עוד היום לקבלת התייעצות והערכה בחינם !

Leave a Reply