כל אדם שאי פעם זכה בלוטו, לא ישכח את היום הזה ואת הרגע הזה שבו הוא מחזיק את הטופס שמילא של הגרלת הלוטו היום, ומבין שהוא זכה בפרס הגדול של שמונה ספרות, שעד עכשיו היה קיים רק בחלומות הפרועים שלו.

אבל יש חלומות שאכן הופכים למציאות אם טיפחתם והזנתם אותם בציפייה ובאופטימיות. בהתחלה המציאות הזאת נראית פשוט לא תיאמן, ואז אתם מתחילים להרגיש את התחושה הזאת, שאתם על גג העולם.

זכיות קבועות בסכומים שונים מעודדים את הרגל המשחק

זהו בעצם משחק של סיכונים, לא שונה מהחיים עצמם. צעדים קטנים גדלים בביטחון והופכים להיות נועזים יותר עם בגרות אישית, מחקר ואסטרטגיות של בחירות משחק בעבר מול מספרים מנצחים. עם זאת, חשוב להבין שזכייה בפרס הגדול בלוטו אינה מבוססת על מדע בלבד.

מספרים אקראיים לחלוטין למילוי בטופס מבוססים על בחירה של 6 מספרים בלתי תלויים זה בזה מ-1 עד 49. הגרלת הלוטו היום מבוסס על הגרלת מספר אחד בכל פעם על ידי מכונה או תוכנת מחשב.

בחירת מספרים קבועים מגבירה את סיכויי הזכייה

במכונות ותוכנות מחשב מוטמעים אלגוריתמים והטיה טכנית, מה שהופך את התוצאות לניתנות לחיזוי כאשר הבחירה המנצחת נעשית באופן שיטתי בהעדפה למספרים מסוימים. זה נכון גם אם המכונות או התוכנות הוחלפו לעתים קרובות.

משחק הגרלת הלוטו היום שנערך פעמיים ולפעמים שלוש פעמים בשבוע בישראל, וניחוש נכון של המספר החזק, מבוסס על משיכה אקראית של המספרים שעולים בגורל באמצעות מכונה. מאגר פרסים נקבע ב-54% מהמכירות להגרלה.

מאפייני הגרלת הלוטו היום

מיליוני שקלים מושקעים בכל משחק, ובמקרים רבים, שחקנים מוציאים כמה עשרות שקלים למילוי טופס בודד, לפיו הם בוחרים 6 מספרים בתקווה להפוך למיליונרים מידיים. לפרס הגדול מהשגת כל 6 המספרים בהגרלה אחת יש סכום מינימלי מובטח שיכול להגיע עד עשרות מיליוני שקלים.

אם אף משתתף לא ניחש את המספרים הנכונים, הפרס הגדול פשוט יתגלגל להגרלה הבאה, עד 4 הגרלות רצופות, אם לא היה מנצח. שחקנים משלמים יותר אם הם רוצים לבחור יותר מ-6 מספרים או להשתתף בסכמות תצורה מסוימות.

Leave a Reply