בעלי כלבים רבים אינם מזהים מצבים בריאותיים שאינם אופטימליים אצל הכלבים שלהם, ומאמינים שהם בסדר גמור, אבל אפילו הבדיקות הקצרות ביותר מגלות לעתים קרובות שרבים מהכלבים סובלים מבעיות בריאות קלות עד חמורות.

הבעיה היא שכל כך הרבה מהסימנים הנפוצים ביותר לבריאות לקויה נפוצים כיום עד כדי כך שהם נתפסים בעיני רבים כחלק טבעי מהתנהגות הכלב, כמו כשכוש בזנב או רחרוח אינסופי של הסביבה  במהלך היציאה לטיולים.

מצבים בריאותיים לקויים פוגעים בכלבים רבים, וגרוע מכך, אם סימני האזהרה המוקדמים אינם נבדקים, הבעיות עלולות להחמיר הרבה יותר.

תזונה ובריאות

מזון חיוני לבריאות טובה אצל כלבים כמו אצל בני אדם. דרך התזונה של הכלב שלך, הוא צריך לקבל את כל מה שגופו צריך: מהאנרגיה הדרושה כדי להמשיך לשמור על פעילות תקינה, ועד למערך המדהים של חומרים מזינים שמרכיבים כל רקמה ושומרים על כל תהליך תאי.

יותר מדי או מעט מדי מכל אחד מאותם רכיבים תזונתיים עלול לגרום במהירות להפרעות, ואם משהו נכנס לתזונה של הכלב שלך שלא אמור להיות שם, אתם יכולים להיות בטוחים שהוא יסבול מבעיות בריאותיות.

תזונה נכונה קובעת את איכות ותוחלת החיים של הכלב שלכם, את רמת האנרגיה, ברק הפרווה, והרווחה הנפשית שלו, והאמת היא שבחירה שגויה של מזונות עלולה לדרדר את מצבו  הבריאותי במהירות.

רוב בעלי הכלבים יודעים מה הכלבים שלהם צריכים לאכול

הרבה עצמות ובשרים טעימים. כל מי שמגדל כלב יודע גם שכלבים נהנים מכל מיני מאכלים טבעיים אחרים כמו פירות, ירקות, ועופות, ובחנות שמספקת אוכל לכלבים בבאר שבע, הצוות המקצועי מכנה מרכיבים אלו כתזונה הטבעית של כלבים.

בעלי כלבים רבים יודעים היום גם אילו מזונות אינם טובים לבריאות הכלבים שלהם – עודף מלח, סוכר או שומן, תוספים מלאכותיים וכן הלאה, כל אלו עלולים להזיק לכלבים ולפגוע בהם. לכן חשוב לבחור היטב את רשימת המרכיבים המופיעה על מזונות הכלבים, ולבחור רק את המזונות שמכילים את הרכיבים הבריאים והחיוניים ביותר.

 

Leave a Reply