האם אתם שולחים חבילות באופן קבוע? האם אתם שולחים חבילות או מסמכים עבור העסק שלכם? ישנן אפשרויות רבות לשירותי שליחויות ובחירת האפשרות הנכונה היא המפתח לעסק שלכם. האם שקלתם רק את השמות הגדולים? או את המחירים הזולים ביותר? כדאי לקחת בחשבון כמה מהגורמים הבאים לפני שתחליטו באיזו חברה להשתמש:
1) מהירות המשלוח
האם החברה מציעה אפשרויות למהירות מסירת הסחורה שלכם? לקוחות רבים מצפים כעת למשלוח שיגיע עד למחרת, או אפשרות מתוזמנת כדי לדעת שהסחורה שלהם תגיע לפני זמן מסוים. זה יכול להיות שימושי גם לאפשרות משלוח באותו יום עבור משלוחים דחופים או להיות מסוגל לתקן דברים עבור הלקוח אם יש שיבושים כלשהם.
2) אמינות
זה חשוב ביותר. מבחינת הלקוח, זה לא המוניטין של חברת השליחויות שנמצא בתווך – זה המוניטין שלו. חברה עליה תוכלו לסמוך היא נכס יקר ערך עבור כל עסק. היכולת לעקוב אחר המסירה שלכם באופן מקוון חשובה גם כן, כך שתוכל להיות מעודכנים בהתקדמות החבילה שלכם.
3) מחיר
זו נקודה מעניינת. האם המחיר הזול ביותר הוא המחיר הטוב ביותר? האם המחיר המפורסם הוא המחיר הסופי? האם יש תוספות נסתרות? אתם יכולים לבחור חברת שליחויות עם המחירים הזולים ביותר, אבל אם הם לא מספקים את הסחורה בזמן אז זה חיסכון שקרי. למצוא שליח המספק את התמורה הטובה ביותר לכסף זו הדרך ללכת בה.
4) שירות לקוחות
מה אם משהו ישתבש או שיש לכם שאלות – האם יש שירות איתו תוכלו ליצור קשר בקלות? האם אתם יכולים להרים את הטלפון ולדבר ישירות עם מישהו שיכול לעזור לכם? האם הפניות לשירות לקוחות מטופלות במהירות וביעילות? האם יש לחברת השליחים נוכחות במדיה החברתית עובר מטרה זו?
5) מערכות
האם קל לעבוד עם החברה? האם המערכות שלהם משתלבות עם שלכם? האם ההזמנה באינטרנט היא קלה ומהירה? אלה תכונות חשובות שיחסכו זמן וכסף בכל פעם שתשתמשו בשירות. האם יש לחברה אפשרות ליידע את לקוחותיהם מתי לצפות להגעתה של החבילה? זהו גורם מפתח נוסף אותו מחפשים הקונים בעת קניות ברשת.