האם האוכל שהילד שלכם אוכל במעון יום או בבית הספר יכול להשפיע על הרווחה התזונתית הכוללת שלהם? בהחלט! תזונה איכותית היא קריטית בשנים הראשונות ולא חסרים הוכחות התומכות ברעיון שילדים שאוכלים נכון, גודלים ומשגשגים.

ב מחקר שהתפרסם לאחרונה ב- Public Health Nutrition, נבדקה איכות הדיאטה, תזונה של ילדים בשעות הלימודים בין השנים 2004-2015. אף כי נצפה שיפור צנוע בתקופה זו של 11 שנים, האיכות הממוצעת של המזון שנצרך במסגרת בתי הספר נותרה מתחת להמלצות התזונה הלאומיות. ממצאים אלה דומים בכל מיני גורמים סוציו-דמוגרפיים. התוצאות מדגישות הזדמנות חשובה לקידום תזונה בריאה יותר בקרב ילדים  על ידי הגברת הגישה לצריכה של מזון בריא, במיוחד תוצרת ירוקה כהה וכתומה, דגנים מלאים ומוצרי חלב.

מה זר מטעמים עושים כדי לעזור?

צוות המומחים שלנו מיומן בפיתוח וייצוא תפריטים המציעים לילדים מגוון אוכל מזין בכל יום. סביבת האכילה החיובית שנוצרה עם מחנכיהם וחבריהם היא מרחב נהדר לעודד ילדים לחקור אוכל ולפתח הרגלים בריאים יחד.

ירוק וכתום

  • אנו מכינים ארוחות עם שפע של מאכלים מזינים, כולל גזר, דלעת וקנטלה, כמו ברוקולי, שעועית ירוקה, רומאינה ותרד. אנו אוהבים את המקורות העשירים של ויטמין A ומודעים לתפקידיהם בבריאות העין, צמיחה וחילוף חומרים! האם ניסיתם את מרק הירקות והשעועית שלנו המוגשים עם מיני פיתות מקמח מלא, סלט ירוק עלים ופירות טריים?

דגנים מלאים

  • עם תפריט עמוס בדגנים מלאים, כולל חיטה מלאה, כוסמין, אורז חום ותירס, הילדים יכולים ליהנות ממזונות עשירים בסיבים אלה בארוחת הצהריים ובנישנושים, ולקצור את היתרונות שלהם לבריאות הלב, תוך שמירה על סיפוקם כל היום. הם לא יכולים לאכול מספיק מאפינס ומכיכרות החיטה השלמות שלנו!

מוצרי חלב

  • לאורך השבוע אנו מגישים חלב אונטריו טרי, גבינות מקוריות בקנדה ויוגורטים המספקים סידן וויטמין D המסייעים לתמיכה בשרירים, עצמות ושיניים חזקות. מי יכול לומר לא ליוגורט שמנת עם גרנולה דלעת פריכה?

מה תוכלו לעשות בבית?

חברת קייטרינג לגני ילדים בשרון זר מטעמים ממליצה לנסות את הדוגמאות ולראות איך זה יעזור לילדיכם

 

Leave a Reply