ל- עודד גרבר מגוון גדול של פרגולות אלומיניום המשמשות לשלל יישומים. במאמר זה נבדוק מדוע אנו בוחרים באלומיניום ונדון במגוון אפשרויות הפרגולה הזמינות עם  עודד גרבר

 

למה פרגולות אלומיניום?

אלומיניום הוא חומר רב תכליתי וניתן להשתמש בו במגוון דרכים לייצור פרגולות המספקות ערך לדירה. זה כולל וריאציה בצורת להב, כאשר להבי רפפה מקובעים או מסתובבים, שינוי פרטים במבנה העיצוב הכללי.   עודד גרבר עובד כל יום עם אדריכלים כדי לתכנן ולהנדס פרגולות המביאות ערך אסתטי והגנה מפני מזג אוויר לדירות מגורים. כשמתכננים פרגולה להלן כמה דברים שצריך לקחת בחשבון.

 

לאלומיניום יש יתרון נוסף בכך שהוא עמיד בתנאי החוף – מה שהופך פרגולות אלומיניום לבחירה המושלמת עבור הבית או בית החוף.

 

גם עזרת אלמנטים אחרים הבנויים מאלומיניום עוזרים. בשלב הבא נחקור את היתרונות הללו ביתר

 

אפשר גם להבי רפפה שעשויים מעץ למראה טבעי יותר.

 

המבנה הכללי

לאחר שהחלטתם להשתמש בתמיכה אופקית, הדבר הבא שיש לשים לב אליו הוא מבנה התמיכה הכללי של הפרגולה. כמה רחוק הקורות חייבות להתפשט ומהם העומסים הם השיקולים הראשונים בעת תכנון מבנה התמיכה. צוות העיצוב הפנימי של עודד גרבר יכול לסייע בבחירת גודל הקורה הנכון, החל מקטע חלול מלבן 100×50 (RHS) עד 300×50 RHS. במונחים רחבים קורות אלומיניום יכולות להתפרס עד 6 מטרים, כל שטח גדול מזה יכול להיות מעוצב מפלדה. אם להב הרפפה האופקי שנבחר לא יוכל להתפרש על המרחק הרצוי, ניתן לשלב קורות ביניים במבנה התמיכה.

 

תיקון פרטים

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון בעת ​​תכנון פרגולה הוא תיקון פרטים. בין אם הפרגולה קבועה למבנה הבית ובין שהיא חופשית, יש צורך בתחתית עבור עמדות התמיכה. אלה יכולים להיות מבטון או כלולים במבנה העץ של הסיפון. עודד גרבר יכולה לסייע לאדריכלים עם דרישות בסיס. אם אתה רוצה שהפרגולה תהיה בתוך הבית,עודד גרבר יכולה לספק לך את תיקון הפרטים המותאמים לסוג החיפוי. ניתן להשתמש בפרטים אלה במסמכי הסכמת הבנייה שלך כדי להמחיש את העמידה בדרישות האיטום של קוד הבניין (E2).

להבי הרפפה מסתובבים או מקובעים

בפרגולות של היום יכולות להבי הרפפה להסתובב או להיות קבועים. להבי הרפפה המסתובבים מספקים מחסה מוחלט מפני האלמנטים עם מערכת מרזב פנימית ומנועים. אם התקציב אינו מאפשר להבי רפפה מסתובבים או שנדרש רק שמשיה, ניתן לתקן את הלהבים.

 

להבי רפפה מסתובבים ניתנים להפעלה עם סיבוב ידני או אוטומטי. על ידי שילוב עם חיישני גשם או שלט רחוק, בעל הבית מרוויח מהנוחות והפרקטיות בלחיצת כפתור. עודד גרבר יכול לסייע במציאת הפתרון המושלם לפרויקט שלך.

 

בסך הכל ישנם מספר שיקולים בעת תכנון פרגולות לדירה המודרנית. עודד גרבר יכולה לסייע לך בכל שלב בתהליך כדי להבטיח שהפרגולה שלך תואמת את חוקי המבנה ומביאה את הערך הרצוי לדירה.

 

עם ניסיון של עשרות שנים בבניית פרגולות בהובלת עיצוב ברחבי בתל אביב ובמרכז עודד גרבר הוא השותפה המושלמת לפרויקט שלך. הצוות ב- עודד גרבר משתף אותך בהתייעצות ומציע את הפתרון הטוב ביותר לפרויקט שלך. הבנת המטרה הכוללת מאפשרת לצוות למצוא את הפתרון הטוב ביותר ללא פשרות.

 

Leave a Reply