כשמדובר בבחירת קבלני שיפוץ שיש להם רקורד מוכח של הצלחה, תושבי העיר ראשון לציון, יודעים שהם יכולים לסמוך על די אנד די דיזיין. אנו קבלני שיפוץ מובילים בשירות מלא המשרתים את האזור מאז 2005 והמחויבות שלנו למצוינות ומסירות לשביעות רצון הלקוחות מבדילה אותנו מהמתחרים שלנו פעם אחר פעם. צוות הניהול המנוסה שלנו יעבוד איתכם לתכנון ויישום פרויקט השיפוץ של חלומותיכם, וצוות הייעוץ שלנו של אנשי שיפוץ מקצועיים יבטיח כי השיפוץ שלכם יושלם בדייקנות ובקפידה יתרה. לאמיתו של דבר, ההתמקדות הבלתי מעורערת שלנו במתן השירות הטוב ביותר היא רק אחת הסיבות הרבות לכך ששמרנו על דירוג A + אצל הלשכה לעסקים טובים וזכינו למוניטין כאחד מקבלני השיפוצים הראשיים בעיר. הפרויקטים שלנו אף הוצגו ברשת DIY כמו גם בפרסומים גדולים בתעשייה, כדוגמת Architectural Digest.

רבים מתושבי העיר ראשון לציון בוחרים בנו כקבלני שיפוץ ביתי – בין אם הם בעלי דירה, קוטג', בית, או בית כפרי – מכיוון שאנו מציעים פיתרון חד-פעמי כמעט לכל פרויקט שיפוץ. המשיכו לקרוא כדי ללמוד רק על חלק מהסוגים הרבים של פרויקטים שאנחנו משלימים.

שיפוץ מטבח

האם המטבח שלכם מרגיש צפוף וחשוך? האם הארונות והמכשירים שלכם נראים כאילו הם יכולים לככב בסרט תיעודי משנות החמישים? אם כן, הגיע הזמן לעדכון. בין אם ברצונכם להחליף את הארונות והמחשבים שלכם או לשנות לחלוטין את המטבח שלכם במהפך מלא מתקרה לרצפה, לדי אנד די דיזיין יש את המומחיות להפוך את החלום שלכם למציאות.

שיפוץ חדר אמבטיה

אורח החיים העמוס של ימינו הניע שני מגמות עיקריות הכרוכות בהחלפת המקלחת המסורתית. לחלק מבעלי הבית כמעט ואין זמן למקלחת ארוכה, ולכן הם מוציאים את האמבטיה לטובת מקלחת יוקרתית עם מושב מובנה וטוש מקלחת לעיסוי. בעלי בתים אחרים משתוקקים למפלט רגוע אחרי יום עמוס, ולכן הם מחליפים את האמבט בגודל הרגיל שלהם באחד שעמוק מספיק כדי לאפשר טבילה מלאה. לא משנה מה ההעדפה שלכם, די אנד די דיזיין הוא קבלן שיפוצים ביתי שיספק אתכם, יחד עם עדכונים לאריחי הקיר והריצפה, החלפת הארונות, גופי תאורה חדשים וכל שיפוץ אחר הדרוש בכדי להפוך את שיפוץ חדר האמבטיה שלכם למושלם.

שיפוץ מלא

אף פרויקט שיפוץ אינו גדול או קטן מדי עבור די אנד די דיזיין. בין אם אתם זקוקים לתיקוני מדרגות, החלפת חלונות ודלתות, או מהפך בקנה מידה מלא של כל חדר בביתכם מרצפה לתקרה, אנחנו קבלני השיפוץ עליהם תוכלו לסמוך שיביאו תוצאות יפות.

כשאתם שוכרים אותנו כדי לשפץ את הבית שלכם, אנו נטפל בהכל, מהרעיון ועד הסיום. זה יכול לכלול:

  • תכנון ועיצוב ראשוניים
  • רכישת והתקנת מוצרים
  • קבלת אישורים ואישורי פרויקטים
  • החלפת ריצוף
  • צביעה והתקנה של טפטים
  • עדכון מערכות החשמל והאינסטלציה
  • טיפול בהריסה ופינוי הפסולת
  • ושירותים רבים אחרים

יתרה מזאת, כשדי אנד די דיזיין הוא קבלן השיפוצים, שיפוץ הבית שלכם לא צריך להיות תהליך מלחיץ וגוזל זמן שמגביל את לוח הזמנים העמוס שלכם. אנו הופכים כל שיפוץ לחוויה מהנה שמשאירה את הלקוחות גאים לאמר שזה הבית שלהם.

לא משנה איזה סוג שיפוץ אתם צריכים, רמת האומנות והמחויבות לשביעות רצון הלקוחות שלנו יבטיחו פרויקט ללא תקלות מתחילתו ועד סופו. למידע נוסף על הסיבות לכך שאנו מקבלני השיפוץ המובילים   בעיר  ראשון לציון, צרו קשר עוד היום עם  די אנד די דיזיין.  אנחנו גם קבלנים מבוקשים עבור שיפוץ מסחרי וביצוע עבודות שיפוץ מחדש.

Leave a Reply