סיבים אשר תוכננו לעמוד בתכונות אופטיות ספציפיות של תקשורת אופטית משמשים במגוון יישומים כמו רפואה, ספקטרוסקופיה, מדע, מיל/אירו (Mil/Aero), תעשייה ותקשורת.

בנייתם של סיבים מיוחדים אלה משתנה בסוגים ובמידות הליבה, החיפוי והציפוי. כאשר היא מאתגרת את התעשייה לספק פתרונות ליישומים נמוכים וגבוהים.

עיבוד סיבים אלה, כמו חיתוך, שחבור והסרת ציפויים הם תהליכים נפוצים שקשורים לרוב לקישוריות.  הקטנת או הגדלת קטרים של סיבים באמצעות נימים לדוגמא הם גם טכניקות נפוצות למעבר למדיות אחרות.

ואחרון חביב, היכולת לעצב ולשנות קצות סיבים לזוויות שטוחות, פתרונות לעדשות בצורת חרוט או כדור הם טכניקות להפניית הנתיבים האופטיים שהם דוגמאות לעיבוד סיבים.

ב-משי טק, היו לקוחות שמעוניינים להכין סיבים קצרים שבהם הציפוי הוסר בקטע ספציפי.  חלק מציפויים אלה קשים להסרה, זקוקים לטמפרטורה גבוהה או כימיקלים בשביל הסרה. פעולה ידנית קשה אם הסיבים קצרים.

אנו עובדים עם טכנולוגיות 3SAE אשר תכננה וייצרה מגוון רחב של כלים לחשיפת סיבים אופטיים בעלי ביצועים גבוהים להסרת ציפוי סיבים אופטיים, ומספקת את הקו המתקדם ביותר של חשיפת סיבים מכנית תרמית בעלת חוזק גבוה, חשיפת סיבים אופטיים ללא מגע בחוזק גבוה וחשיפת קוטרי סיבים תרמיים מתכווננת היחידה בתעשייה.

עם מספר פטנטים לחשיפת סיבים אופטיים, כמו טכנולוגיית Burst™ ו-Ring of Fire®, הטכנולוגיה החדשנית ונטולת המגע של 3SAE, ופתרונות הסרת ציפוי ללא חומרים כימיים הם אידיאליים לחשיפה הסופית ולחלון חשיפה בטווח אמצע של ציפויי סיבים אופטיים כגון אקרילט, PVC, פולימיד, פחמן וזהב.

שלב עיבוד הסיבים במפעל משי טק מתמקד בבחירת ציוד סטנדרטי בתעשייה התומך ברבים מהאתגרים לעיל. אנא התייעץ עם אחד המומחים הטכניים שלנו ב-משי טק.

Leave a Reply