שירותי ייפוי  מקצועיים לכל מטרה

 

ייפוי כוח מתמשך, הינו מסמך משפטי המאפשר לכל אדם בגיר לקבל את ההחלטה של מי יהיה אחראי על ענייניו ועל ידי מי הם יטופלו בעתיד, כאשר לא יוכל לטפל בהם בעצמו.

ייפוי כוח זה, יכול להינתן רק במידה והאדם החותם על המסמך ומייפה את כוחו של אדם בגיר אחר להיות מיופה הכוח שלו בעתיד, הינו בגיר (מעל גיל 18), מודע למעשיו ומבין את ההשלכות של חתימה על המסמך ומתן ייפוי הכוח המתמשך.

סוגים שונים של ייפוי כח מתמשך

  • ייפוי כח מתמשך לעניינים אישיים – בבחירת עורך דין  ייפוי כח מתמשך, אפשר לבחור ייפוי כוח בעיניים אישיים כמו עניינים רפואיים – החלטה על אופי טיפול רפואי, החלטה על הנשמה מלאכותית, החלטה על טיפול תרופתי או אשפוז. סוג זה מתייחס לרווחתו האישית של האדם. לצרכיו היומיומיים, למגוריו, לענייניו הפיזיים והחברתיים
  • ייפוי כוח מתמשך בעניינים כספיים בלבד – מכירת רכוש, פתיחת חשבון או סגירתו, שימוש ברכוש של האדם שחתם על המסמך ועוד
  • ייפוי כח מתמשך בכל נושא – כמובן שייפוי כוח מתמשך יכול להיות מסמך המספק

למיופה הכוח את היכולת לקבל את האחריות על הכל ועל כל החלטה שמשפיעה על חייו, בריאותו ומצבו הכלכלי של האדם בגינו אחראי מיופה הכוח.

 

כיצד מיישמים ייפוי כח מתמשך?

מכיוון ומדובר במסמך משפטי לכל דבר, עליכם לפנות לעורך דין להפקת מסמך ייפוי כוח מתמשך, ישנם עורכי דין רבים אשר מתמחים במתן שירות זה ויוכלו לספק לכם שירות כתיבה, ניסוח וחתימה בנוכחותם על המסמך. עורך הדין נדב שפירא יכול להציע לכם שירות זה ברמה הגבוהה ביותר מתוך רגישות, ניסיון רב בתחום ומתן כל המידע שחשוב שתגעו ותכירו בטרפם ביצוע פעולה זאת. מכיוון ומדובר במסמך אשר מייפה את כוחו של אדם אחר לקבל החלטות משמעותיות והרות גורל עבורכם או עבור אדם יקר לכם, מדובר בנושא רגיש מאוד אשר מצריך טיפול עדין אך מקצועי ואת כל אלה, עורך הדין נדב שפירא יכול לספק לכם בזכות ידע מעמיק בתחום וניסיון רב במתן שירות זה ללקוחות רבים אשר פנו אליו ויצאו מרוצים.
Nslawfirm

Leave a Reply