הסכמה לרשימת אורחי חתונה קטנה במרכז מושלמת היא כמעט בלתי אפשרית. ההורים שלך רוצים להזמין אנשים שמעולם לא שמעת עליהם, בן / בת הזוג שלך רוצה להזמין את כל החברים שלו, עמיתיך לעבודה ממשיכים לנדנד לך על החתונה, כל אחד רוצה לצרף את ילדיהם גם, ו כל אחד רוצה מקום למישהו נוסף. יותר אורחים הכוונה מקום גדול יותר, אוכל נוסף, ומתוך כך יותר כסף. הרכבת רשימת האורחים המושלמת היא משימה מפחידה. בעזרת הטיפים והטריקים שלנו, אנו מקווים שתמצא את רשימת האורחים שלך קלה ונטולת לחץ.

קודם כל המשפחה שלך

בראש ובראשונה, המשפחה שלך היא הכל. אין ספק שבני משפחתך הם האנשים הראשונים שאתה מזמין לחתונה שלך. אחרי המשפחה הקרובה שלך, בני דודים, דודות, דודים וסבים וסבתות תמיד הולכים להשתתף בחתונה. הם יעמדו לעלות ולרקוד איתך ברחבת הריקודים, וחלקם יעדיפו לבקר בבר הפתוח. הזמן בני דודים שניים וקרובי משפחה שאינם קשורים כל כך רק אם אתה מרגיש שיש לכם קשר חזק איתם.

האורחים שאינך רוצה אך חייב להזמין

באופן מסורתי, הורי הכלה משלמים עבור החתונה, מה שנותן להם את העליונה בהשפעה על רשימת האורחים שלכם. אין זה מפתיע שההורים שלך כנראה הזמינו קרובי משפחה רחוקים שמעולם לא פגשת לפני כן. בראש שלך אתה עשוי לחשוב שמדובר בבזבוז של מקום וכסף, אך העצה שלנו היא לכבד את הוריך ואת חותניך בעתיד. אם בני הזוג משלמים על החתונה שלהם, תנו לכל קבוצת הורים מספר מסוים של אנשים שהם יכולים להזמין.  אתה לא רוצה שההורים שלך ירגישו לא מכובדים, אבל הם יבינו אם תציב גבולות.

מתחת ל-18

ילדים הם נושא מסובך להתמודד איתו בחתונות. לחלק מהזוגות ישנו כלל "שמור על מישהו מתחת לגיל 18 מחוץ לרשימה" כדי לשמור על קבלת פנים לקבלת מבוגרים בלבד. זה עלול להרגיז הורים מסוימים, אך זה לא ימנע מהם לחגוג את היום המיוחד שלך. אם החתונה שלך בבוקר או אחר הצהריים, זה מתאים יותר לילדים להשתתף בה. גם אם תזמינו ילדים לחתונה בערב, תגלו שהורים רבים לא ייקחו אותם וישכרו מטפלת במקום. בסופו של יום זה האירוע המיוחד שלכם, כך שהאורחים שלכם יבינו.

אורחים מקומיים ומחוץ לאזור

לאחר שצברת הערכה גסה של רשימת אורחי החתונה שלך, התחל להפריד את הרשימה שלך בין מקומיים למשתתפים מחוץ לאזור. זה יעזור כאשר מעריכים כמה אנשים אכן יקבלו את הזמנת החתונה שלכם. אם תשלח את ההזמנות שלך שישה עד שמונה שבועות מראש, סביר להניח שרוב האורחים שלך יסכימו. הכלל עבור אורחים מקומיים הוא שבטוח להניח ש-85% מאורחי חתונה אלו אכן ישתתפו. אל תשכח לתת דין וחשבון על הפלוסים אם אתה נותן להם את האפשרות. מצד שני, זה בטוח להעריך שהשיעור של אורחים מחוץ לעיר להשתתף בחתונה שלך יהווה כ-55%. קבלת אחוזים אלו תועיל בעת בחירת מקום לחתונה וקייטרינג. אחרי הכל, אם תחסוך כסף לאורחים, אתה יכול להשתמש בכסף הזה בהיבטים אחרים של היום הגדול שלך.

"A" ו-"B"

טקטיקה מועילה נוספת שאנו אוהבים היא להכין רשימת "A" ורשימת "B" להזמנות החתונה שלך. בכך אנו מתכוונים להפריד את רשימת האורחים שלך לשתי רשימות של אנשים, תלוי עד כמה הם חשובים לך.  שלח מוקדם יותר את ההזמנות לרשימת “A”, וכשתתחיל לקבל הסכמות וירידות בנוגע לנוכחות, תוכל להתחיל להזמין אנשים מרשימת “B” שלך. זוהי טקטיקה שימושית במיוחד אם אתה צריך להשיג מספר מינימלי עבור המקום שבחרת.

אל תפחד לקצץ

אז רשימת האורחים שלך עומדת על 300, אך מגבלת המקום שלך היא 200 איש. קיצוץ הרשימה יכולה להיות משימה קשה לבצע אותה, אך היא נחוצה כדי שתחסוך כסף. את/ה ובן / בת הזוג צריכים לבחון איזה מהמכרים שלכם חשובים מספיק כדי להיות בחתונה שלכם. אלה צריכים להיות אנשים שרלוונטיים עכשיו, ושיהיו רלוונטיים בעוד חמש שנים. בנוסף. אינך צריך להזמין זוגות שהזמינו אותך לחתונות שלהם אם אינך רגיש קרוב מספיק אליהם.

תכנן את החתונה המושלמת

בסופו של דבר, הקף את עצמך באנשים שאתה מכיר שאוהבים ותומכים במערכת היחסים שלך, ואשר מאחלים לך כל טוב. החתונה שלך הולכת להיות אחד הזיכרונות הטובים ביותר שלך, אז אתה רוצה לוודא שאתה מרוצה עם מי שאתה מזמין.  אתה רוצה גם לוודא שהאולם והקייטרינג שלך יוכלו להכיל את רשימת האורחים שלך LEE אירועים יכולה לעזור לך בכל צרכי החתונה שלך, החל מתכנון מסיבות, מקומות אירוח, קייטרינג ועוד.  זה היום המיוחד שלך ואנחנו רוצים לעזור לך ככל האפשר.

Leave a Reply