אינסטלציה עברה דרך ארוכה במהלך העשורים האחרונים, במיוחד בהקשר לחידושים חדשים יותר כמו בדיקת ביוב בעזרת מצלמות. זה נראה כמו תהליך פשוט – הנחת מצלמה קטנטנה בביוב כדי לחפש נזק – אבל הייתה תקופה לא מזמן שהטכנולוגיה לדבר כזה לא הייתה קיימת. כעת, בזכות המצלמות הזעירות והמגוונות הללו, אנשי המקצוע כאן בשירות הביוב של גרווין יכולים לבצע עבודה יעילה יותר עם כל בדיקה וניקוי קו ביוב שהם מבצעים.

איך בדיוק עובדות הבדיקות האלה? להלן הצצה למה שאנשי המקצוע שלנו יכולים (ולא יכולים) להשיג באמצעות מצלמת ביוב.

מה מצלמות בדיקת קו ביוב עושות?

מצלמת פיקוח לקווי ביוב נראית כמו נחש רובוטי ארוך מכיוון שזה למעשה מה שהיא. מצלמה זעירה בקצה הנחש מאפשרת לאינסטלטורים להסתכל בזמן אמת על המתרחש בצינורות שלכם, והתכונות המעוותות והעקמומיות של הטכנולוגיה עצמה מאפשרות למצלמה לעבוד דרך הביוב בעקומות ובקווי המתאר של כל צינור או ניקוז. בעיקרו של דבר, הם קיימים כדי לעזור לאינסטלטורים לאתר ולאבחן בעיות שהיו יכולים רק לנחש קודם לכן.

איך מצלמות פיקוח על קו ביוב עובדות?

המוט הגמיש המחזיק את המצלמה מוחדר לניקוז או הצינור הפוגע, ומצלמת הווידיאו בחדות גבוהה בקצה משדרת הכל למסך קטן שהאינסטלטור משתמש בו במהלך הבדיקה. נורות LED בהירות מחוברות למוט ומאפשרות למצלמה לראות אפילו במקומות החשוכים ביותר, ואנחנו מקליטים את כל העניין כדי שנוכל לחזור ולאתר את הבעיה אחר כך כשעוברים את הכל, החל מתיקונים קלים ועד החלפת ביוב מלאה .

מה יכולה מצלמת בדיקת ביוב למצוא?

במהלך השימוש במצלמות אלה, אנשי המקצוע שלנו יכולים לאתר את הבעיות הבאות:

  • בעיות צינור- כאשר הבתים משתקעים, צינורות יכולים לזוז בזוויות מוזרות, ולהפוך אותם פגיעים לסדקים, להתמוטטות או לגרום להם להתאמה לא נכונה.
  • שורשים- שורשי עץ יכולים לצמוח בקו ביוב, ולרוב ניתן לנקותם. עם זאת, אם הנזק גדול מדי, יתכן שיידרש תיקון גדול. אבחנה נכונה היא קריטית, והיא משמעות ההבדל בין תיקון זול לתיקון של אלפי שקלים.
  • קורוזיה – צינורות מודרניים מיוצרים מ- PVC ולא צפויים לחוות קורוזיה, אך צינורות מתכת ישנים עשויים להיות מועדים לכך. המצלמות שלנו יכולות למצוא בעיה זו אם היא קיימת בבית ישן יותר.
  • סתימה – יש כמיליון דרכים שונות שצינור יכול להיחסם עם משהו, והמצלמות שלנו יכולות למצוא בדיוק היכן החסימה נמצאת כדי להקל על הסרתה.
  • דליפות- המצלמות שלנו גם יכולות למצוא דליפות בצינורות, מה שהופך את התיקונים ליותר קלים לביצוע.

אם תרצו לתאם בדיקת קו ביוב באמצעות המצלמות האיכותיות שלנו, התקשרו אלינו כאן לשירות הביוב של אאר כדי שנוכל להכניס אתכם ללוח הזמנים בזמן הנוח ביותר לכם. אינסטלציה עשתה דרך ארוכה בשנים האחרונות, בעיקר בזכות פיתוחים כמו מצלמות אלה, ואנחנו מוכנים להשתמש בהן כדי לספק לאזור המרכז את מיטב שירותי האינסטלציה הקיימים כיום!

Leave a Reply