ישנם מספר גורמים שעולים לידי ביטוי כאשר מצטטים מחיר לעבודת ניקוי חלונות בבנייינים רבי קומות.

סוג הבניין, הנגישות, מזג האוויר, גובה המבנה וכן הלאה.

הגורם העיקרי עם זאת הוא כמה עבודה הצוות שלנו יכול להספיק ביום עבודה טיפוסי.תעריפי היום שלנו הם בדרך כלל כ 400 ש"ח לאדם, עם מינימום של 2 אנשים העובדים בכל זמן נתון (צוותים חייבים לעבוד בזוגות מסיבות בטיחותיות). בבניינים רבי קומות בדרך כלל מעורבים צוותים של 3, שמגיע לבערך 4000 ₪  מינימום ליום רגיל של שבע וחצי שעות.

תעריפים וסוגי בניינים

המחירים משתנים עבור סוגי בניינים שונים.

ככל שהבניין גבוה יותר, המחיר יקר יותר. ההבדל בבניין בן 20 קומות, לעומת בלוק משרדי בן שלוש קומות, למשל, לא יהיה זהה. זה נובע פשוט מתהליכי הבטיחות הנוספים והעבודה הכרוכה בכך.

מזג האוויר הוא גם גורם שתורם לעלות. כשמנקים חלונות, אנחנו תמיד עובדים מלמעלה למטה כך שחלונות שנוקו בעבר לא ישארו ללא ניקוי נוסף. עלינו לקחת בחשבון באיזה כיוון הרוח נעה מה שכמובן קובע על איזה צד של הבניין אנו עובדים, ובאיזה כיוון. כל זה לוקח זמן, במיוחד כאשר צריך להשתמש בציוד מגן ולהסתובב בבניין בבטחה.

מהירות היא גורם נוסף שיש לקחת בחשבון בעת העלות. כשאנחנו עובדים בגובה אנחנו לא יכולים פשוט להריץ עבודה. זה חיוני שנקח את זמננו ונוודא שכל הירידות ונקודות העיגון מאובטחות, הציוד מאובטח ואף אחד לא נמצא בסיכון לפציעה. עלינו לקחת בחשבון כמה זמן ייקח בין כל ירידה כשעוברים לשלב הבא.
Yeadimg

לעבודות הקצרות משבע שעות אנו לוקחים תשלום מינימלי של שני עובדים במשך שלוש שעות – שני עובדים לשלוש שעות מינימום ב-350 ₪  לשעה. כל שעה נוספת תחייב בסכום של 300 ₪ לעובד.

תהליך הציטוט

בניגוד להרבה שירותים אחרים, אין מחירים קבועים לביצוע ניקוי חלונות בגובה בבניינים רבי קומות. זה פשוט מכיוון שכל בניין הוא ייחודי בדרך שלו. בדיקה ויזואלית נחוצה תמיד לפני שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת.

הבדיקה מאפשרת לנו לבדוק דברים כמו גישה כללית, נקודות עיגון, ציוד וכדומה. בנוסף עלינו להבטיח שכל נקודות העיגון נבדקו ואושרו.

לאחר מכן אנו מעריכים את העבודה בפועל שצריך לעשות, ומבצעים הערכת מחיר.

משוואה פשוטה עשויה להיות (לדוגמא) כחמש דקות לניקוי שני חלונות בכל קומה. אנו מחשבים גורמים כמו מספר החלונות, מספר קומות ובערך כמה אנו יכולים להספיק ביום. ואז אנחנו פשוט מכפילים את זה במספק הימים שייקח לנקות.

שוב, כל בניין שונה, ולכן עדיף תמיד פשוט להתקשר אלינו ונצא לבדוק ונספק לכם הצעת מחיר בחינם.

עבודות תחזוקה ושעות מוזרות

העלות לרוב תמיד תהיה פחותה עבור בניינים מטופחים.

אם אנו מנקים חלונות מתוחזקים היטב שנוקו ב-6 החודשים האחרונים, אז תהיה הרבה פחות עבודה לעומת בניין מוזנח שדורש עבודה רבה. אנו ממליצים תמיד על ניקיון כל חצי שנה עבור חלונות בבניינים רבי קומות, דבר שיכול להפחית את התעריפים בצורה ניכרת.

דבר נוסף שכדאי לציין הוא שאם נקרא בחזרה לבניין שניקינו בו חלונות בעבר, מכיוון שאנו כבר מכירים את הבניין עצמו, את נקודות הגישה והעיגון, זה יהיה תהליך הרבה יותר קל ואחד שנוכל לסיים בצורה יעילה יותר.

לעיתים יתכנו עבודות שיעלו יותר.

לדוגמה, אם אנו מתבקשים לבצע את העבודה בלילה מכיוון שיש יותר מדי תנועה של הולכי רגל או בתי קפה עמוסים מתחת למקום בו אנו עובדים. עם זאת זה קורה לעתים נדירות. לרוב, המחיר הוא זהה.

Leave a Reply