בעלי בתים יכולים כעת לנסות סגנונות וצבעים שונים של גדר לפני שהפרסומת הראשונה, בזכות הכלי החדש להדמיה החיצונית המקוונת של חברת CertainTeed’s, Fence-It ™.

Fence-It יוצר הדמיה מציאותית להפליא של איך נראים גדרות מסוימות של חברות מסוימות בחצר לפני שבעלי בתים יצטרכו להוציא אגורה מהתקציב שלהם.

בחר סוג, חומר, צבע ומרקם

האם הלקוח שלך "נמצא על הגדר" בשאלה האם הם מעדיפים מראה אבן טבעית שנבחרה ביד, כמו זה שנוצר על ידי פיתרון גדרות לגינה של גדרות טל אין בעיה! עם ממשק אינטראקטיבי מציע שמונה קטגוריות גדר שונות – כגון גדר פרטית, חצי פרטית, דואר, מסילה ועוד – ותכונות התאמה אישית כמו גובה גדר, צבע ומרקם, גדר זאת מקלה על הדימוי של שפע האפשרויות לפני שמתפשרים על החלטה סופית נוחה.

התאם אישית למיקום

הכלי מציין גם אילו מוצרים תואמים לבריכות שחייה ובעלי ביצועים של צבעים וחומר ועוזר לבעלי בתים להחליט אילו פתרונות יסגרו בצורה הטובה ביותר את שטח החוץ שלהם.

קבלנים יכולים להציג לבעלי הבתים דרך הממשק את האפשרויות אם הם רוצים לדמיין גדר בחזית הבית או בחצר האחורית. לאחר שבוצעו בחירת צבע, גובה ומרקם, ניתן לשמור את העיבוד כקובץ .jpg ולשתף באמצעות דואר אלקטרוני או טקסט בין הקבלן לבין בעל הבית.

ערך מוסף

בעוד שגדרות הן אופציה נהדרת למסגור חלל מגורים חיצוני, בעלי בתים רבים אינם רואים בהם דקורטיביים. כלי הדמיה של Fence-It מסוימים מאפשרים לקבלנים להראות לבעלי בתים את הערך המוסף שגדרות יכולות להביא לחזית או לחצר האחורית – מבלי שיצטרכו לשכנע אותם להוציא אגורה מכיסם.

Fence-It מצטרף לארסנל הכלים הענקי של VisualTeed של כלי הדמיה חיצוניים לבית, כולל סגנון צבעוני חיצוני ובורר צבע חיצוני, שכולל מגוון רחב של צבעים.

בעוד כלים אלה מספקים תיאור מדויק של השימוש במוצרים, גדרות טל  ממליץ לבעלי בתים להתייחס לדגימות מוצרים פיזיים למרקם וצבע לפני שהם מקבלים החלטה סופית.

Leave a Reply