שמירה על סביבת משרד נקייה וסניטרית היא חיונית להצלחת העסק שלכם. רוב החברות ישכירו שירותי ניקיון מקצועיים שיטפלו בזה ולא יעסיקו שרת במשרה מלאה. שירותי ניקיון יתחילו לרוב לאחר שעות העבודה, וינקו את כל אזורי המשרד שלכם. סביר להניח שתמצאו מספר חברות לניקיון משרדים בעיר שלכם, כך שתצטרכו לבחור את אחת המתאימה לכם. למרות שאולי תחפשו לחסוך כסף, החברה עם העלות הנמוכה ביותר היא לא תמיד העסקה הטובה ביותר.

 

  1. קבלו הצעות מחיר מהחברות באזור שלכם. החברות יצטרכו להגיע למשרד שלכם כדי למדוד את העבודה. כשתקבלו הצעת מחיר, בקשו את רשימת השירותים שהם מספקים. הרוב יספקו שירותי טיטוא, שאיבת אבק, ניקוי וחיטוי השירותים ואבק. חלקם עשויים לספק שירותי לניקוי שטיחים מספר פעמים בשנה, אך יתכן שהם אינם כלולים בהצעת המחיר.
  2. בקשו לראות הוכחה שיש להם ביטוח. אתם רוצים חברת ניקיון שיש לה ביטוח כך שתוכלו להיות בטוחים שלא תישאו באחריות אם מנקה ייפגע במהלך הניקיון
  3. קראו את החוזה. מרבית החברות ירצו שתחתמו על חוזה, ויכבלו אתכם למשך פרק זמן מסוים. עם זאת, אתם צריכים דרך יציאה אם אינכם מרוצים מהשירות שהחברה מספקת. לדוגמה, יתכן שתרצו לחפש חברה שיש לה תקופת ניסיון או חברה שמבקשת חוזה על בסיס חודשי ולא חוזה שנתי.
  4. שקלו את הנסיון של החברה. חברות מסוימות יהיו בעלות ניסיון של שנים מאחוריהן, מה שאומר שאתם יכולים להיות בטוחים שהם פיתחו מערכת לניקוי ונוחות לטפל בכל נושא הניקיון. אם כל שאר הדברים יהיו שווים, בחרו בחברה עם יותר ניסיון.
  5. קבלו המלצות מהחברה. חברה איכותית תוכל לספק לכם המלצות של לקוחותיה. צרו קשר עם הלקוחות האלו ושאלו כמה הם שמחים משירותי הניקיון שהחברה הזו מספקת.

טיפ

אם אתם מודאגים מכך שהחברה שלכם "ירוקה", חפשו חברת ניקיון משרדים בקריות שמשתמשת במוצרים ידידותיים לסביבה.

Leave a Reply