עיצוב פופולרי ביותר לשיפוץ מטבח הוא המטבח המודרני. עם מכשירי היי-טק ומשיכה עתידנית ונקייה, אין פלא שיותר ויותר בעלי בתים בוחרים עיצוב מודרני למטבחים שלהם. אבל מה הסימן המסחרי של מטבח מודרני, ואיך מתכננים שיפוץ מחדש עם התמקדות נכונה?

 

כנראה שכבר יש לך רעיונות בראש, אבל הנה כמה טיפים על שיפוץ מטבח מודרני.

 

פשטות גיאומטרית

 

תוכלו להבחין ברוב עיצובי המטבח המודרני בכמה קווי דמיון עיקריים המסמנים אותם כ'מודרניים'. ראשית, הרעיון המרכזי העומד מאחורי העיצוב הוא מיקוד גיאומטרי. צורות פשוטות, לרוב מלבניות או מרובעות, הן המוקד המרכזי של שיפוץ המטבח המודרני ביותר. שימוש בארונות שטוחים ומרובעים לעומת ארונות מסורתיים עם חיתוכים, חריטות או עיצובים מורכבים אחרים.

 

צבעים ניטרליים

 

תמונות רבות של עיצובי מטבח מודרניים נראות דומות בגלל טווחי הצבע הדומים. בעוד שלבן פופולרי מאוד בשיפוץ מטבח מודרני, אפשרויות אחרות פופולריות הן שחור, אפור / כסף וצבעים ניטרליים אחרים המגוונים. מכיוון שמכשירי נירוסטה הם גדולים עבור מטבחים מודרניים , בחירת ערכות צבע התואמות את צבע הפלדה עובדות בצורה הטובה ביותר.

 

תחושת יעילות ופשטות

 

בעוד מטבחים מסורתיים נהנים מהקסם של קישוטים מעורבים ואי סדר חמוד, המטבח המודרני מאמץ מראה נקי וסימטרי. התפאורה משומשת בצמצום שכן הצבעים והתאורה הם עיקר תחושת החדר. ארונות המטבח המודרני תורמים לרוב למראה זה עם עצים מלאים בצבע ניטרלי וגימורים נקיים. תוכלו למצוא ארונות מושלמים לעיצוב מחדש של מטבח מודרני ממש בכל מקום.

 

Leave a Reply