אם אתה חושב למכור את הבית שלך, חיוני שתשפץ את הבית שלך כדי להעלות את הערך ולהגדיל את ההחזר על ההשקעה. בין אם השיפוץ נועד למטרות מכירה או יופי, עליכם למצוא קבלן שיעשה את הפרויקט. אחד השיפוצים העיקריים שתוכלו לבצע במטבח על ידי החלפת משטח השיש הישן שלכם בסוגי שיש גרניט או שיש קוורץ . מומלץ שתמצאו את מתקיני השיש הטובים ביותר, אחרת ההשקעה שלכם בשיפוץ עלולה לבזבז.

 

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת מתיקני שיש גרניט

מומחיות וידע

חשוב ביותר שתבחר במתקין משטח גרניט שיש לו את הניסיון והמומחיות כיצד להתקין גרניט. אתה יכול לשאול שאלות כיצד מתקנים גרניט, ומשם אתה יכול לאמוד את המומחיות של המתקין. בקש מהמתקין רעיונות לגבי צבע וצורת שולחן השיש שאתה זקוק לו. מידע כזה ידריך כיצד לבחור את המתקין הטוב ביותר. בדוק אילו אישורים מחזיק המתקין והאם הוא חבר באיגוד הבונים. אם הוא חבר זה יגדיל את האמינות. כמו כן, נסו לראות את תיק העבודות שלו שכן זה ייתן לכם מושג למה לצפות ומדד האם זה מה שאתה רוצה.

 

עלות

בקש הצעת מחיר. יש לוודא שזה כולל את עלות איטום הגרניט, פרופילי הקצה והתקנה. בזמן הקנייה של הגרניט, וודאו כי כל העלויות ברורות כך ששום עלות לא תפתיע אתכם בסוף.

 

ציוד חיתוך חדש

למתקין השיש הטוב ביותר יהיה ציוד חדיש לחיתוך הגרניט לצורה הנדרשת. זה יבטיח שהשיש במטבח נחתך בצורה מדויקת ולמזער את סיכויי הנזק.

 

כיצד למצוא את מתקני הגרניט הטובים ביותר

מומלץ שתמצא את מתקין הגרניט הטוב ביותר שיעניק לחלל שלך את האווירה והאפקט היוקרתי.

אתה יכול למצוא את המתקינים דרך:

 

חברות מוכרות גרניט

רוב מוכרי הגרניט הם גם המתקינים. וודא שהמצב אכן כך, לפני שקונים את הגרניט שכן זו האפשרות הטובה ביותר. קנייה והתקנה יהפכו את  השיפוץ בבית שלך לפשוט יותר.

 

הפניות

שאל את החברים והמשפחה מי עשה את השיפוצים שלהם, תסתכל על הפרויקט כדי לאמוד את העבודה שנעשתה. וודא שאתה מקבל סקירה מלאה של מתקין השיש, כולל אישיותם, אמינותם ויכולתם להשלים את העבודה בזמנים המוסכמים. שקול לפנות למתקני הגרניט של ג'וליאן בזמן שאתה קונה את הגרניט, הידע שלהם הוא הטוב ביותר.

 

Leave a Reply