אני זוכרת לטובה את פריס. קיבלתי השראה מכל דלת ודלת שעברתי דרכה. כל אחת מהם היה כה ייחודית עם יצירות מורכבות, צבעים עזים וחומרה מעודנת. מאז ומתמיד שמתי לב לפרטי הדלתות בבית. גם אני האמנתי שדלתות דורשות תשומת לב וסגנון ראויים. כאשר הדלת בבית חשופה, היא חסרת חיים. הוספת קצת תשומת לב וסגנון כי הדלת יכולה לעשות כל כך הרבה עבור הבית שלך.

הרכבתי אוסף של 8 סגנונות דלתות בהשראתם עיצבתי ואני מעודדת אותך לראות אם מישהו מהם מדבר אליך ואל הסגנון של הבית שלך.

 

  1. אני מאוד אוהבת את המראה הייחודי של הדלתות האלה במראה עתיק עם מראה עם גיר מעוטר יפהפה שמסביב. זה כל כך אירופי וזה פשוט שופך היסטוריה ועושר.
  2. לכה + חומרה! אני מהופנטת לחלוטין מדלת הלכה הזו. לגמרי באופנה כרגע מכיוון שזהו צבע השנה וחשוב מכך החומרה בדלת מדהימה! אם אתה רוצה דלת לכה טובה, בחר כל צבע והשתמש בספריי לכה זה כדי לסיים אותו.
  3. דלת האסם הזזה. לאחרונה רציתי להשתמש בדלתות אלה בפרויקט. אני אוהבת את מה שמראה הדלת מהסוג הזה נותן. משהו שונה לחלוטין וייחודי. אני מאוד אוהבת את המראה הכפרי, אבל מצאתי שהמראה הזה יותר מדבר אלי.
  4. עבודות עץ. אני מאוד אוהבת את המראה המסורתי הזה. אתה תמיד יכול להוסיף כמה עבודות עץ דקורטיביות לדלתות הפנים שלך כדי באמת לעצב את החלל שלך. זה משנה את כל החדר לרמה אחרת.
  5. דלתות צרפתיות. יש משהו בצביעת דלתות פנים שחורות. אני רוצה להתחיל עם זה. זה מוסיף את הסגנון הגבוה לבית, באופן מידי! אני נהנית מאיך שקבוצת הדלתות הצרפתיות שחורות נותנים תחושה אוורירית לכניסה היפה, ומאפשרת להכניס יותר אור לחדר. יש לזה אנרגיה רבה.
  6. עץ. עכשיו זו דלת חיצונית אבל אני מאוד אוהבת את מראה העץ כנגד הפנים הלבנים. לא הייתי שונאת אם גם דלתות הפנים היו כאלה. סופר נקי ומודרני ומשאיל את כל האנרגיה הטובה בפנים.
  7. חלון. עבור גרסה מעודכנת ומודרנית מעט של הדלת הצרפתית, יש לנו כאן דלת בסגנון חלונית. אני מאוד אוהבת את זה במקלחת. זה כמו ירח מגניב.
  8. דלתות כיס. אני אוהבת גם את המראה של דלתות כיס עם דפוס יפה + זכוכית. זה יכול להוסיף משהו סופר מיוחד לחלל שלך. אני אוהבת את זה בבתים ישנים, לפעמים הם פשוט כבר מובנים. אם בבית שלך יש דלתות כיס, אבל המראה קצת משעמם אתה יכול להוסיף קצת צבע להפתעה מהנה.

Leave a Reply