הפיתרון לכביסה שלכם – בואו לחקור את מגוון השירותים הרחב שלנו!!!

אפילו לאחר שהתקדמנו אחרת, אנו עדיין פועלים לפי המסורת רבת השנים של כיבוס בגדינו, כפי שראינו את סבתותינו ואמותינו עושות… 1… 2…3…השרייה…שטיפה…ייבוש…די!!!! שאלתם את עצמכם מדוע?

יש מגוון רחב של בדים הקיימים בשוק, המיועדים להתאים לצרכים הספציפיים שלנו, כך שתהליך הניקוי שלהם גם הוא חייב להיות שונה…. זה לא ברור?

אל תיבהלו… אנחנו פה כדי לעזור לכם… סמכו עלינו.

המכונות המיוחדות שלנו בנויות עם חיישנים המזהים את חומר הבד ובהתאמה את הכימיקלים או חומרי הניקוי המתאימים להם ביותר. לא רק זה, הן אפילו מציינות את כמות חומר הניקוי בו יש להשתמש…. גרם אחד, אונקיה כפולה, רבע גרם וכו'.

האם באמת יש לכם זמן לחקור בקפידה לגבי תחזוקת בד, ודימומי צבע, כיצד לגהץ אותם בצורה הטובה ביותר, איך לעמלן אותם… שלא לדבר על ניקוי יבש? אנו יודעים כמה אתם עסוקים. ד"ר בד יקל על הכל מהתחלה ועד הסיום.

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שירות כביסה

שירותי כביסה בין אם הוא מקוון או לא, צריכים להיות הכל כלול. אנחנו בהאחוזה מכבסה בראשון לציון   מבטיחים זאת. יש לנו צוות ופקולטה מיוחדים שמצוידים לדאוג לריהוט הבית שלכם. כן, אנו מתכוונים לווילונות שלכם, שטיחי דלת, בגדי שולחן, כיסויי ספה ופריטים דומים אחרים. הריהוט הפנימי שלכם לא שווים בלעדיה… למה להזניח אותם, כשאנחנו כאן כדי לטפל. תנו לחלל המגורים שלכם לנשום באמצעות וילונות תוססים וכיסויי כרית רקומים… שאיבת אבק אינה מספיקה. הם דורשים טיפוח נוסף ואנחנו יודעים לתת אותה. אחרי הכל הם ההשקעות שלכם!!!

נחסוך לכם זמן

אנחנו כאן כדי לחסוך זמן ואנרגיה. אנחנו פשוט פה….. חייגו, שלחו טקסט או פשוט הגישו את ההזמנה שלכם באפליקציה…אנו יודעים שאתם עסוקים, ואין לכם זמן להוריד כתמים מהבגדים שלכם, שהיא פעולה מעייפת בפני עצמה.  משום כך אנו מבטיחים ש שירות משלוחי כביסה המהיר ביותר בראשון לציון, יגיע בזמן ובמקום הנוחים לכם. הלחות בראשון לציון הופכת את הבגדים לבלתי שמישים לאחר יום… באחריותנו לראות שתנאי מזג אוויר לחים אינם מהווים עוד טרחה או מכשול עבורכם!!!!

שירות איכותי במחירים ידידותיים לכיס

ישנם המון תהליכים הכרוכים בשטיפת וניקוי כביסה תוך שמירה על איכותה באותו זמן. אנו משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה וטובים לבד שלכם. ערבות שאנו נותנים בתמורה לאמונכם. עדיין אם אינכם מרוצים ספרו לנו על החסרונות שלנו. המשוב שלכם יעזור לנו לצמוח. כשמדברים על שירות איכותי אנו מתכוונים לספק בדיוק את מה שאתם מחפשים. התעריפים שלנו הם חסכוניים למדי וידידותיים לכיס. עברו בכרטיסיית המחירים שלנו ובחרו בשירות בו תרצו להיעזר.

 

Leave a Reply