אחרי הכל, ישנם מנעולי דלת קונבנציונליים מצוינים שהוכיחו עצמם בטוחים ואמינים, נכון? אז למה להחליף משהו אם אין בו שום דבר רע?

התשובה היא – כאשר הצרכים שלנו משתנים, הפתרונות שלנו צריכים להתאים את עצמם אליהם. טכנולוגיית המנעול החכם נועדה לשינוי האופן בו אנו ניגשים לבית ולמשרד, ולהתאים אותם לאורח החיים העמוס של ימינו. אז לא מדובר רק במנעול טוב יותר, אלא בדרך חדשה לחלוטין של שליטה על הפתחים שלכם.

איך? בואו ניתן כמה דוגמאות –

מי המועמד המושלם עבור קניית מנעול חכם?

1) עסוק, עסוק, עסוק? תגידו שלום לבחר החדש שלכם
כשאין רגע להפסיד, והמוח שלכם נמצא כל הזמן במקום אחר, אין בושה לאבד את המפתח, לשכוח להכין עותקים נוספים לכולם או אפילו לנעול אחריכם. בקושי יש לכם זמן לנשום, קל וחומר לדאוג ל'טרדות חומריות' כמו מפתחות ומנעולים! ובכן, היו בטוחים כי מנעולים חכמים נעשו במחשבה על אנשים כמוכם – כך שתוכלו להיכנס ולצאת ללא מפתח ודאגות.

2) מודבקים למסך שלכם? (מי לא …) אם אתם או ילדיכם לא מצליחים להוריד את העיניים מהמסך, מנעול חכם הוא בהחלט משהו שעליכם לקחת בחשבון. בעזרת מנעול חכם, תוכלו לפתוח במהירות את הדלת שלכם עם הטלפון החכם, או באמצעות הנחת טביעת האצבע שלכם על הקורא.

3) לא יכולים לעבור 10 דקות בלי לפרסם פוסט? אנחנו מבינים את זה, ברור. בעידן הזה כולם מחוברים לרשת, וכך גם אנחנו. והדור הזה הבהיר שאנחנו רוצים שהמשרד, המכונית, הטלפון והמכשירים שלנו וביתנו יזרמו ויעבדו בצורה חלקה. הפעולות שאנו מבצעים באופן שגרתי, בכל יום, צריכות להרגיש כמו המשך טבעי של ימינו וזה כולל הפשטת הגישה שלנו לבית והחיבור למכשירים חכמים אחרים.

4) הורים דואגים? (אחרי הכל, כולנו רוצים לשלוט במי נכנס לבית שלנו)
סוף-סוף, תוכלו להירגע ולתת גישה רק לאנשים שאתם רוצים שיהיו בבית, בלי שיהיו לכם מפתחות נוספים מפוזרים בכל מקום. אתם יכולים לשלוח את הקוד שלכם, או להגדיר טביעות אצבעות ספציפיות – אתם, ואתם לבד, יכולים לשלוט באנשים הנכנסים ויוצאים מהבית שלכם.

 

אז, בין אם אתם הורים עסוקים, חובבי גאדג'טים או פשוט אנשים שמעריכים נוחות, המנעול החכם מיועד לאנשים כמוכם, והוא נועד להפוך את היום שלכם לקל יותר, נוח בהרבה, ופשוט יותר חכם.

Leave a Reply