בטיחות, בעת טעינה ופריקה של כלי רכב, היא דבר שנלקח ברצינות רבה ב- אלברט 2000. כשמתחילים להסתכל על הסיכונים ניתן להבין מדוע.
נפילות מכלי רכב זו הסכנה השנייה בגודלה באירועי בטיחות הקשורים לתאונות במקומות עבודה, ואחראית ל-1600 פצועים ו-4 מקרי מוות בשנה האחרונה. הגישה לאזורי העמסה בעייתיים והנהגים כבר מקצועיים בעלייה על משאיות כדי להעמיס או לפרוק את כלי הרכב שלהם.
הפתרון שיש לנו ב- אלברט 2000 הוא פלטפורמת פירוק מכולות אחורית. פלטפורמה זו מעוצבת כך שניתן לגלגל אותה אל החלק האחורי של משאית המכולות כדי לאפשר למשתמשים לפרוק את הסחורה בצורה בטוחה. זוהי פלטפורמה קומפקטית המספקת 70° גישה לצד אחד מה ש/מאפשר לפלטפורמה להשתלב בקלות במפרצי הטעינה.
ה פלטפורמה, שדואגת שהסחורה לא תיפול מהצד, ניתנת לייצור בכל גודל, אך בדרך כלל הם 2400 מ"מ (אורך) x 1700 (רוחב) x 1400 מ"מ (גובה). הגובה המרבי של 200 מ"מ על גלגלים הניתנים להתאמה לגובה פירושו שהפלטפורמות שלנו יכולות להתיישר עם רוב המשאיות, ושומרים על רמת כיפוף קטנה כאשר מרימים ומורידים אותה ממשאיות. פחות מאמץ גב פירושו פחות השבתות בעקבות תקלות. הפונקציה המתכווננת לגובה פירושה גם שניתן להשתמש בפלטפורמה בבטיחות בשטח לא אחיד או משופע.
הקווים האופקיים בסולם המוביל לפלטפורמה מספקים מרחב דריכה ואילו החלק העליון של הפלטפורמה כולל שער נפתח המאפשר למלגזת להעמיס ולפרוק מטענים בבטחה. הפלטפורמה מאפשרת גם הנחת משקלים כבדים עם קיבולת של 1500 ק"ג SWL.
כיום קיימות פלטפורמות טעינה אחוריות בקרב חברות הובלה – בנוסף לפתרונות חכמים אחרים כמו פלטפורמות גישה למשאיות, מדרגות גישה למשאיות ו פלטפורמות טעינה- והם הופכים לפופולריים יותר ויותר בקרב מחסנים גדולים, מכיוון שפלטפורמות אלה מספקות את המחסום הבטוח הדרוש כדי למנוע נפילה של עובדים.