כשמדברים על מסאז' בתל אביב מדברים על שילוב של גוף ונפש, עיסוי מדהים שיכול להוות פינוק מושלם אבל בו זמנית גם לטפל בתחלואים שקשורים במכאובי הגוף ובדיוק על זה רצינו לדבר אתכם במאמר הבא.

כיום, יותר מתמיד, הלחץ והסטרס אתו מתמודדים האנשים מצריך פתרון אחד שבא ברוב המקרים באמצעות מסאז' בתל אביב, טיפול אחד שיודע ויכול לעשות עבורכם את ההבדל בצורה המושלמת ביותר.

מתלבטים בין מסאז' שיאצו לבין עיסוי רפלקסולוגי ולא יודעים במה לבחור? הנה כמה דברים שרצוי שתדעו על הבחירה, העיסוי ויתרונותיו.

איך בוחרים מסאז'ים בתל אביב?

מסאז' בתל אביב מתחלק לשניים, זה יכול להיות עיסוי לצרכים רפואיים שיקומיים, פינוק ועכשיו גם השילובים ביניהם.

עיסוי רפואי מטפל בכאבים ממוקדים ומתמשכים בשלד, במפרק, גידים ועוד. לאחר אבחון קצר יכול המטפל לבדוק את הצורך ומיד לבחור לכם את העיסוי שיאפשר את גמישות השרירים, הקלה בכאבים, שינה טובה וכמובן, נעדרות מלחץ נפשי וחרדה.

אילו טיפולים יכולים להוות גם פינוק וגם טיפול?

מבין כל הטיפולים, כאשר בוחרים מסאז' שיאצו בוחרים עיסוי שמקורו בתורת המזרח וכיום פופולארי במיוחד – עיסוי המשלב בין גוף לנפש ברמה הגבוהה ביותר.

עיסוי זה מתמקד בשחרור של האנרגיה החסומה ובאמצעות הלחיצות הממוקדות והתנועות הנעימות מקל המטפל על הכאב, עוזר ומאזן את הגוף לבלתי היכר.

העיסוי השוודי נעשה בעדינות רבה וייעודי לאנשים שלא רגילים למגע ומחפשים דרך חדשה לטפל בגופם. כאמור, עיסוי זה מותאם לחוויה שלכם האישית וזה יכול להיות איטי, מהיר יותר או במקרים מסוימים עיסוי חזק יותר.

לצד תנועות מעגליות, שמנים ייעודיים ניתן העיסוי הזה וכחלק מביקור שלכם בקליניקה בתל אביב תוכלו לבחור גם אותו כדי להרפות את השרירים ואת הגוף כאחד.

אופציה נוספת הוא עיסוי מבוסס רקמות עמוק, עיסוי באבנים החמות, טיפול בכף הרגל – רפלקסולוגיה ואף טיפולים משולבים כאלה ואחרים.

זקוקים למסאז' בתל אביב? כאן הזמן והמקום שלכם לפנק את הגוף ואת הנפש.

Leave a Reply