בפולידור תוכלו להיות בטוחים שאנחנו יודעים דבר או שניים על חומרים רבים ושונים המשמשים ליצירת דלתות פנים. בעידן זה, אתם תמצאו את עצמכם כמעט המומים מכמות האפשרויות העצומה העומדת לרשותכם. למעשה, יש כל כך הרבה אפשרויות מובחנות שאתה יכול לבחור מהן, אתה עלול למצוא את עצמך לא מצליח להבין בדיוק מה אתה צריך. זה המקום בו מחקר קפדני יתגלה כיעיל ביותר. כשמדובר בחומרי דלת הפנים השונים המשמשים כיום, ישנם כמה דברים שעליך להעריך בפירוט רב יותר.

איזה חומר דלת פנים מתאים לך?

כדי להיות ברור, אין דבר כזה סוג דלת פנים או סגנון שיעבדו עבור כולם. כשמדובר בעיצוב וקישוט הבית שלך, קל להציף את הפרטים שצריך לקחת בחשבון. חומר הדלת הפנימי הנכון אולי אינו הדבר הראשון שנמצא במוחך, אך בכל זאת זהו אחד השיקולים החשובים ביותר.

ההבדל בחומר הדלת יכול להיות עדין ומשמעותי בו זמנית. החומרים עליהם תחליטו ישחקו תפקיד חיוני לא רק באיכות הדלת, אלא גם מבחינת הקסם האסתטי שלה. מסיבות אלה בלבד חשוב מאוד לבחור בחוכמה. תוך התחשבות בכל האמור לעיל, בואו נסתכל על חומרי הדלתות השונים הזמינים כעת. מעץ מלא, ליבה מוצקה, דלתות מתכת וזכוכית, אתם עומדים למצוא את עצמכם עם מגוון אפשרויות מרשים.

כיצד לבחור את החומר הטוב ביותר לדלת הפנים

עלות ותפקוד הם הדברים העיקריים שכדאי לזכור, כשאתה מחשיב את חומרי הדלתות השונים שקיימים כיום בשוק. להלן הבחירות הפופולריות ביותר. זכור כי אם יש לך שאלות מעבר לתיאורים בסיסיים אלה, המומחים שלנו בבוטיק הדלת ישמחו רק לעזור לך:

 

דלתות מעץ מלא: אם אתם אוהבים את כל הדברים המסורתיים בעיצוב הבית, אז אתם בוודאי תרצו לבדוק דלתות מעץ מלא לפני כל האחרים. זוהי בחירה אידיאלית למי שרוצה מראה טבעי וחם לדלתות הפנים שלהם. דלתות פנים מעץ מלא יכולות להיות מיוצרות ממספר מיני עץ שונים. חלקם נוהגים להשתמש בסוגי העץ הקשה הקלאסי, ואילו אחרים בוחרים במשהו בקווי האורן, וזה זול משמעותית. אמנם ישנם כמה יתרונות ברורים לסוג עץ זה, אך קחו בחשבון כי סוג זה גם יקר למדי.

דלתות גרעין מלאות: אם אתה רוצה את איכויות הצליל / הבידוד של עץ מלא, אבל אתה לא ממש רוצה לשלם מחירי עץ מלא, אז הליבה המוצקה עומדת להיות הימור מוצק. דיקט או מרוכבים יצוקים משמשים ליצירת עור הפנים ואז משתמשים בסיבי עץ לחלקים אחרים. זוהי בחירה פנטסטית למי שרוצה בידוד ואיכות צליל טובה במחיר סביר יותר ממה שתשלמו בדרך כלל עבור עץ מלא.

גרעין חלול: ניתן להבין את ההבדל העיקרי בין ליבת חלולה לליבה מוצקה על ידי השוואה של השם. ליבת מוצקה מלאה בחומרים מסיבי עץ, דלת ליבת חלולה ריקה לחלוטין. זו אולי האפשרות הזולה ביותר העומדת לרשותך. כדי להיות בטוח, אתה בהחלט מקבל דלת עם בידוד מעולה, איכויות והגנה מפני רעשים.

MDF: אחד מסוגי הדלתות הפנימיות העדכניות ביותר שיש בשוק, דלתות MDF הן מוצרי עץ מהונדסים אשר בנויים מסיבי עץ ממוחזרים. בעוד MDF לא יהיה בעל מרקם עץ שהרבה אנשים אוהבים, הם עמידים במיוחד. לדוגמה, דלתות MDF עמידות מאוד בפני עיוות. מבחינת סבירות ועמידות הפכו לבחירה פופולרית ביותר בקרב בעלי בתים רבים ברחבי הארץ.

מתכת וזכוכית: במהלך השנים האחרונות דלתות מתכת וזכוכית הפכו פופולריות מאוד בקרב אנשים מכל תחומי החיים. אם אתה רוצה משהו שהוא אולי יותר מסוגנן ממה שהיית מקבל עם MDF, זאת יכולה להיות פשוט הבחירה עבורך. אפשרות זו מעט יקרה יותר מכמה מהבחירות האחרות שהצענו. יחד עם זאת, בחירה זו גם זולה יותר מדלתות קלאסיות הבנויות מעץ מלא.

כיום יש סוג דלתות חדיש בשם דלתות כיס מומלץ לנסות

 

Leave a Reply