קבלת ההחלטה להתגבר על התמכרות על ידי מעבר למכון גמילה היא החלטה אמיצה וחזקה. זה יכול להיות קשה, שכן בחירה במכון גמילה אינה משימה קלה כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות. לא כל מכוני הגמילה שווים, וצריך להשקיע זמן ומאמץ על מנת למצוא את האחד המתאים לכם או לבן משפחתכם. בואו נסתכל על כמה הבדלים בין מכוני גמילה מפוארים ומרכזיים, ונבדוק מה המשמעות של ההבדלים הללו עבור המטופלים.

פרטיות

כל מכוני הגמילה נדרשים לשמור על פרטיות מטופליהם. בעוד שכל מכוני הגמילה מתחייבים לשמור על פרטיותך, מרבית מתקני הגמילה הסטנדרטיים מחייבים את כל החולים לחלוק חדרים ושירותים אחרים. אין בזה בהכרח שום דבר רע, אך חוסר פרטיות פיזית זה יכול להוות מכשול גדול עבור חלק מהחולים המנסים להפיק את המיטב מהטיפול שלהם. שאלו את עצמכם: אם אתם באמת מעריכים את פרטיותכם במהלך המסע להחלמה, האם אתם רוצים לבזבז אותה עם מישהו שלא פגשתם לפני שנכנסתם בדלתות המכון? מכוני גמילה יוקרתיים יכולים להציע חדרים פרטיים ולינה, כך שתהיה לכם אותה פרטיות שהייתה לכם בביתכם.

אפשרויות טיפול

מכוני גמילה סטנדרטיים מציעים כמה מהטיפולים האינטנסיביים ביותר שיש. עם זאת, לא כל צורות הטיפול שוות, ולא לכולן יש את אותן השפעות מתמשכות. במילים אחרות, בעוד שמכון גמילה סטנדרטי עשוי להציע תוכנית טיפול מוכחת ומבוססת ראיות, הוא יכול להציע רק אפשרות טיפול זו. מאידך, מכוני גמילה יוקרתיים מציעים מגוון טיפולים ואפשרויות טיפול מותאמות אישית, כך תצליחו למצוא את הדרך המתאימה לכם ביותר. במכוני גמילה יוקרתיים יש את הצוות, את המשאבים והזמן להגיע לשורש האמיתי של הבעיה שלכם, בעוד שלמכונים סטנדרטיים רבים אין משאבים אלה. הם יכולים להציע למטופלים שלהם פחות או יותר את אותו הטיפול הפשוט במו כולם – ניקיון, טיפול קבוצתי ושיחות השכמה מוקדמות. מכוני גמילה סטנדרטיים מטפלים בדרך כלל רק בהיבט אחד או שניים של ההתמכרות שלכם. מכוני גמילה יוקרתיים דואגים להתאוששות המלאה של האדם, מה שכולל את כל ההיבטים הנפשיים, הפיזיים, הרגשיים והרוחניים. אתם אנשים, אחרי הכל, ולא רק התמכרות או הפרעה. ואתם תהיה אחד מקומץ המטופלים. זה מאפשר טיפול אישי, ממוקד ופרטי יותר.

תוספות

חלק מהתוספות אליהם ניתן לצפות במכון גמילה סטנדרטי כוללים חדר יום, אזור משחקים, קצת שטח חיצוני וקפיטריה מסחרית להגשת הארוחות שלכם. מכוני גמילה יוקרתיים משלבים לרוב תוספות אלה עם הטיפולים שלהם, כך שייתכן שהם לא יופיעו בהתחלה ככאלה או אחרים. לא נדיר, למשל, שבמכון גמילה יוקרתי יש שף גורמה אחד או יותר במטבח שלהם. אמנם זו עשויה להיראות רק כדרך נהדרת לספק את ההנאה של מטופליהם, אך היא יכולה גם להושיט יד להתמקדות בתזונה כחלק מהטיפול שלכם. מפגשי יוגה מעולים לרגיעה ולהשתקפות, אך הם גם נפלאים כחלק מההחלמה הרגשית, הפיזית והנפשית שלכם. השטח השופע והשליו בדרך כלל של מכוני גמילה יוקרתי הם גם חלק מההחלמה שלכם, מכיוון שאתם יכולים למצוא שקט, שקט נפשי וקיר חוצץ בין לחצי העולם בין ערוגות השבילים ושבילי ההליכה. המכון כולו, הצוות והמתקנים שלו כולם נועדו לשרת מטרה אחת – להעלות אתכם על הדרך לבריאות ולהחלמה.

ההבדל

הטיפול בכולך הוא דרך בריאה ויעילה יותר לטיפול בהתמכרות שלכם או בהפרעה שלכם. הטיפול בכולך הוא דרך טובה יותר להבטיח שאינכם סובלים מרילפס. גישה הוליסטית זו לריפוי ושיקום מאומצת על ידי רוב מכוני הגמילה היוקרתיים. מכונים אלה מנוהלים על ידי אנשים שמבינים שהמטופלים שלהם הם אנשים בפני עצמם, ולמרות שהתסמינים של ההתמכרות או ההפרעה שלהם דומים במובנים רבים לשל אחרים, הם עדיין אינדיבידואליים. תשומת לב פרטנית וטיפולים פרטניים הם חלק בלתי נפרד משיקום והצלחה ארוכת טווח. וזה מה שמכוני גמילה יוקרתיים מספקים לכל אחד ואחת מהמטופלים שלהם. הערה: אם אתם סובלים מהתמכרות ואינכם יכולים לעמוד במחיר של מכון גמילה יוקרתי, אנו ממליצים לכם לפנות לטיפול במכון גמילה, סטנדרטי או לא, המתאים לתקציב האישי שלכם. מכון גמילה סטנדרטי הוא בהחלט טוב יותר מאשר שום  מכון.

 

Leave a Reply