דירות יוקרה ברמת גן בימינו הן מקומות נדירים באמת. עם מאפיינים כמו משטחי גרניט, חדרי אמבטיה מרובים,  ריצוף עץ ומיזוג מרכזי, אפשר להרגיש כאילו חיים במלון. ואז יש בניינים שמציעים שירותים נוספים, כמו טרקלין קהילתי ושירותי אופניים.

 

אתם אולי חולמים לגור במקום כזה, אבל המציאות הכספית בהחלט פוגעת קשה. סביר יותר, שכשאתם מחפשים דירה יוקרתית ברמת גן אתם כל הזמן מנסים לאזן בראשכם יוקרה ועלות. למרבה המזל, אתם יכולים לעבור למקום נחמד בלי להתרושש. להלן טיפים להתקרבות ככל האפשר ליוקרה תוך עמידה במסגרת התקציב שלכם:

 

הגדר טווח תקציב

במקום לקבוע מספר מהיר וקשה כתקציב לשכר דירה ברמת גן, תחשבו על טווח מחירים. אתם חייבים להיות מסוגלים להרשות לעצמכם את המקסימום, אולי על ידי הסרה מתקציבכם ארוחות במסעדה או קניית בגדים. המינימום צריך להיות שכר הדירה האידאלי עבורכם.

כאשר מזינים פרמטרים לחיפוש, חפשו דירות שנופלות לטווח הזה. סביר להניח כי חיפוש דירה בדרך זו יראה שככל שתעלו גבוה יותר, תקבלו יותר יוקרה. עם זאת, מציאת גיבויים פחות יקרים מבטיח שאתם לא תישארו חסרי עונים בסוף השכירות שלכם.

יתכן שתופתעו לטובה ותמצאו את הדירה שאתם באמת אוהבים באמצע טווח של תקציבכם, אבל עבור יוקרה, יתכן שתצטרכו לעבור למקסימום.

חשבו מחדש על מיקום

ככל שאתם קרובים יותר לאזורי מרכז העיר, שכר הדירה יהיה גבוה יותר. לפי היגיון הזה, אם תסתכלו רחוק יותר, אתם יכולים לקבל יותר עבור הכסף שברשותכם. אם אתם מוכנים להתרחק מהמטרופולין שבחרתם, תוכלו למצוא דירת יוקרה ששווה את המרחק והיא מתאימה לתקציב שלכם.

 

בנוסף, חלק משכונות העיר יקרות יותר מאחרות. היו פתוחים לחקור אזורים שלא שקלתם קודם, וייתכן שתמצאו דירות טובות וזולות יותר.

סדר עדיפויות

כשיש לכם תקציב מוגבל, יתכן שלא תוכלו להשיג את כל שירותי היוקרה שרציתם מדירת החלומות שלכם. אבל בשביל זה יש רשימת עדיפות!

פרטו את כל השירותים שאתם רוצים ואז תדרגו אותם. לדוגמה, משטחי גרניט עשויים לא להיות חשובים כמו מערכת מיזוג מרכזי. השתמשו ברשימה זו כדי לעזר בה בבדיקת דירות יוקרה ברמת גן. תעשו סיור ביחידות שבראש סדר העדיפויות שלכם, ואם יש להם עוד כמה הטבות, נהדר! כמו כן ציינו בלי איזו תנאים אתם לגמרי מוכנים לחיות.

בדרך כלל, עלות שכר דירה תחושב בסדר העדיפויות שלכם, אבל במקרה הזה, תשימו אותו בנפרד-כבר יש לכם טווח שכירות משלכם, אז השתמשו בזה כפרמטר חיפוש יחד עם רשימת העדיפויות שלכם.

תבנו רשימת השוואה

כשה אתם עוברים דירה אחר דירה, אתם עלולים לשכוח באיזה מקומות איזו נוחיות הייתה. בגלל שאתם מנסים להשיג את המרב מתקציבכם, תרצו לשמור על סדר. אתם יכולים לעשות זאת על ידי יצירת רשימת צ'ק ליסט מסוג כלשהו.

בטור אחד תרשמו את כל המאפיינים שברצונכם לראות, כולל דברים כמו "סוף נמוך של תקציב" ו-"יש כביסה בדירה" לאחר מכן, בחלק העליון של הגיליון, תכתבו כתובת של כל מקום שראיתם. כשאתם רואים דירות, תסמנו את המאפיינים שיש בהם.

כשה תבחנו את רשימתכם, תוכלו לראות במהירות לאילו מקומות יש הכי הרבה מאפיינים. אתם יכולים גם להשוות מאפיינים אלה כדי לראות איזה מקום נופל על הפרטים ברשימת העדיפות שלכם ועדיין נכלל בטווח תקציבכם.

משא ומתן

אם יש לכם ציון אשראי מצוין, עבודה יציבה והפניות מבריקות ואתם רוצים להישאר יותר משנה, אתם נמצאים על העליונה. בעלי בית רבים לא ינהלו משא ומתן, אבל לא יזיק לנסות. תפרטו את הסיבות למה אתם דיירים נהדרים ותשאלו אם בעל הבית יוריד את מחיר השכירות אם תחתמו לתקופה ארוכה יותר.

פירוט מורחב הוא קלף המיקוח שלכם – איזה בעל בית לא רוצה את הדייר המושלם לטווח ארוך? מציאת דירה ברמת גן שיש בה מאפייני יוקרה ונמצאת במסגרת התקציב שלכם זה אתגר, היו סבלניים ועם ראש פתוח ותמצאו את הדירה המושלמת עבורכם.

Leave a Reply